Bu kitap benim yazdığım - ya da yazmaya çalıştığım- ilk kitap.Sizlerin düşünceleri benim için çok değerli.Yorum ve oylerınızı bekliyorum.Umarım kitabımı beğenirsiniz.Şimdiden çok teşekkürler :)
Multimedia Seren
Sabah annemin ''Haydi kızlar,uyanın artık.''demesiyle uyandım.Saat 11.00 olmuştu.Bu kadar çok mu uyumuştum.Annem seslenmekte haklıydı galiba.İkizim Beren okul olmadığı zamanlarda bu saatlerde kalkardı ama ben öyle değildim.En geç saat 9 da uyanırdım.Dün annem ile birlikte temizlik yapmıştık.Sanırsam bu kadar geç kalkmamın sebebi buydu.
Beren ise annemin seslenişine aldanmamış uyuyordu.O benim gibi değildi.Pek fazla söz dinlemezdi.Kendi başına buyruk derler ya aynen öyleydi.Yarın okullar açılacağı için biz de bugün alışverişe gidecektik.
Yataktan kalkıp üstümü değiştirdikten sonra Beren'i uyandırdım ve aşağıya kahvaltı yapmaya indik.Annem bize seslendikten 15 dakika sonra kalktığımız için kesinlikle bize bir şey söyleyecekti.Buna eminim.''Kızlar size seslendikten 15 dakika sonra kalktınız.Acaba okula gidince erken uyanmaya nasıl alışacaksınız.''dedi.İkimizde ses çıkarmadan kahvaltımızı yapmaya devam ettik.Beren''Ellerine sağlık annişko.Ben hazırlanmaya gidiyorum.''deyip yukarı çıktı.Ardından bende yukarı çıktım.Dudağıma yeni aldığım nemlendiriciyi sürdükten sonra çantami alıp aşağı indim.
Ve alışveriş serüvenimiz başlıyordu.Her kızda olduğu gibi yapmaktan en çok zevk aldığımız şeylerden biriydi alışveriş.Alışveriş merkezine düştük mü sabahtan akşama kadar gezeriz.Metroyla gelip gittiğimiz için ve okul olduğu için kışın çok fazla gelemiyoruz.Okula serbest kıyafetle gittiğimiz için daha çok kıyafet alışverişi yapardık.Bugün ise okul için gerekli şeyleri alacaktık.
Okul için gerekenleri aldıktan sonra kafede oturmuştuk.Ama Beren rahat durmuyordu.''Seren şuradaki çocuğa baksana''dedi.Bunun için miydi bu kadar heyecan.Arkamı dönüp baktığımda çocuk hızlı hızlı limonatasını yudumluyordu.Gerçekten çok yakışıklıydı.Galiba Beren heyecanlanmakta haklıydı.Çocuğun bize baktığını görünce hemen başımı çevirdim.''Nasıl buldun Seren?Boşuna heyecanlanmamışım değil mi?'' dedi.''Tamam haklısın.Çocuk yakışıklı ama kalksak iyi olacak artık.''dedim.Oysa ki çocuk bizden önce kalkmıştı.
Vitrinlere baka baka çıktığımızda istekleri bitmeyen ikizim ''Ben su almaya gideceğim.İster misin?''dedi.''Hayır,sen git.Ben yavaş yavaş ileryeceğim.Metronun önünde beklerim seni.''dedim.Ve tamam deyip su almaya gitti.
Kaldırımlarda yavaş yavaş ilerlerken arkadan gelen seslerle kafamı geri çevirdim.Arkamı döndüğümde kafedeki çocuk başka bir çocukla kavga ediyordu.Derdi neydi ki bunun.Etraftaki insanlar film izler gibi bakıyorlardı.Hemen o tarafa doğru yöneldim.-Bana neyse-
''Napıyorsun sen?Derdin ne?Bıraksan çocuğu.''dedim.Sonra etraftakilere dönüp''Neden kimse kavgayı ayırmıyor?''dedim.''Sen karışma bu şeker kız.Sonra bir de seninle uğraşmayayım.''dedi ve beni köşeye doğru ittirdi.
Beren'in geldiğini görünce oradan uzaklaştım.''Kavganın ortasında ne işin vardı senin?Bir şey mi dediler sana?''dedi.''Kafedeki çocuktu.Görünce yardım etmek istedim sadece.''dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KAPIDA
Teen Fictionİkizler Seren ve Beren 11.sınıfa geçerler.Beren'in hayatı aynı düzeninde devam ederken Seren'in hayatına renk gelir.Yeni biri gibi... Belki okulda,belki on adım uzakta...