Vigu pole kontrollitud
Nii kui me olime õutsa rongiga ära sõitnud ss me mõtlesin, et lähen astan endale pisikese suhkruvati ja kui ma ära ossin ss me mõtkesime kuhu nüüd minna. Meil tuli mõtte minna vaaterattale. Seal oli nii ilus vaade ma lihtsalt armusin sellesse. Kui me olime seal juba seal pool minutit olnud ( ma ei tea kui kaua seal ollakse ) ss me mõtlesime, et me lähme nentesse kohtatesse mängima kus saab mänguasju. Niiiii meie päev sai läbi me saime endale nii palju mänguasju ja muud stavi. Me alguses mõtlesime kas me poolitame teed või lähme lihtsalt kohe lühemat teed ja me mõtlesime kohe välja, et lähme loomulikult lühemat teed. Kui me kõndisime seda teed ss oli nii griipi, et ma hakksin natuke kiiremini kõndima. Kui me olime koju jõudnud ss me potsatasime lihtsalt diivanile ja me hakkasime magama jääma kui ma äratasin ennast ülesse ja ka tema. Ss me läksi e minu tuppa ja hakkasime magama jääma ja me jäimegi.
Järgmine päev
Ma ärkasin ülesse ja ehmusin, et miks ma olen riietes mitte öösärgis ja mul tuli eilne meelde, et me käisime lõbustuspargis ja ma ss vaatasin enda kõrvale, et kedagi pole mul tuli nii kange joogi janu peale ss ma läksin kööki ja ma nägin, et ta tegi süüa see oli mingi salat ma ei tea selle nime niiii ma ss läksin kraani juurde ja võtsin vett. Kui ma olin vee ära joonud ss ma istusin lauda ja ma küsisin temalt " mis tänaseks söögiks on " ss ta vastas " mingi salat ma ei mäleta nime " ja ta tõi selle salati samal ajal lauda kui ta rääkis. Kui ta pani selle lauale ss ma võtsin sealt seest ja te usu see oli nii hea tõesti ta võiks kokas hakkata ja ma ütlesin talle " kuidas sa oskad nii hästi süüa teha " ja ta vastas " mu vanaema keenid " ja mulle tuli meelde, et ta vanaema on mingi kuulus kokk kes oskab nii hästi süüa teha ja tall on veel iseenda restoraan. Ja ma vastasin talle " aaaaaa jaaaa, aga mul on täna üks küsimus mida me täna teeme " ta vastas " mai tea äkki lähme poodi ostame poppkorni ja pitzat jms noo ss täpsemalt öelda, et teeme filmi õhtu ja vaatame it-i sest ma ei ole seda näinud. Kas sobin? " ma vastasin " ja loomulikult sa ju tead, et ,mulle nii meeldivad õudukad. Ja lähme kohe poodi. LETS GOOOOOOO " ja me hakkasime sättima. Kui olime ära sättinud ss me hakkasime minema poodi...
___________________________________________________________________________
Palun vabantust, et ma ei ole niiiii ammu osa teinud ja veel palun vabantust, et see lühike osa on
Sõnasid///430
JE LEEST
Ma Olen Oma Õe Pärast Temaga Koos
RomantiekTere ma olen lele ja ma olen 17 aastane . Ma elan Miamis . Muga juhtqus midagi huvitavat sest mu õde tahtis. Kui tahad teada ss loe head lugemist😊😊😊