Instagram: _senaakaya_
MEDYA:POYRAZ
Ateş'in Ağzından
Bugün cumartesiydi. Yani melodi ve beste birazdan spor için sitedeki ormana gideceklerdi. Ve tahmin edin bakalım onların villasindaki karşı villaya kim taşınıyor. Evet doğru tahmin poyraz ve ben satın almıştık ve bugün nakliye eşyaları getirmişti. Bir-kac kişi tuttuk evi düzenlemesi için ve hemen spor kıyafetlerimizi giydik. Tam kapıdan cikicakken melodi ve bestenin kapıdan çıktığını farkedince hemen eve geri girdik.
Onlar biraz ilerleyince bizde peşlerinden gitmeye başladık. Normal bir tempoda koşuyorlardı. O sırada melodi yavaşladı ve basini tuttu. Beste hemen melodiyi tuttu. Iyi görünmüyordu. Poyrazla göz göze geldik ve melodinin yere kendini bırakmasıyla hemen yanına kostum. "Güzelim aç gözlerini"demistim. Ama gözlerini kapatip bilincini kaybetmişti. Hemen poyraza bağırarak "ambulansı ara cabuk"diye bağırdım.
Bir-kac dakika sonra ambulans gelmişti. Hastaneye vardığımızda melegimi bir odaya almışlardı ve içeri doktor girmisti. Yaklaşık 5-10 dk sonra doktor odadan çıkınca besteyle hemen yanına gittik. "Neyi var iyimi"diye hızla sorduğumda beste bana şaşkınca bakıyordu. Doktor gülümseyerek "vücudu halsiz düşmüş bu aralar öğünlerini aksatıyor sanırım ve stresten uzak durması gerekiyor"diyip gitti.
Beste bana dönerek "teşekkür ederim ateş yardımcı olduğun icin artık gidebilirsin ben melodinin yanındayım."dedi. Gidemezdim ki onu bırakıp hicbir yere gidemezdim.
Besteye üzgünce bakıp "gidemem beste uyandığını iyi olduğunu gormeden gidemem "dedim. Beste sinirle "neden uyanınca yüzüne tükürdü diye intikam mı alicaksin"dedi. Bu söylediği beni daha çok sinirlendirmisti. En iyisi herşeyi baştan sona anlatmaktı.
Besteyi kolundan tutup kenarda oturulacak yere oturttum ve herşeyi anlattım. Sinirlenmişti. Sinirlenmekte haklıydı. Hiçbirşey söylemeden ayağa kalkmıştı ve dışarı çıkmıştı. Bu sırada odaya girdim ve melodinin elini tuttum.
"Özür dilerim meleğim. Yaptiklarim yüzüne strese girdin ve öğünlerini aksattin dimi. Hepsi benim yüzümden nolur beni affet bal."dedim ve kafamı elinin üzerine koydugumda melodi "ateş "diye güçlükle çıkan sesiyle seslenmisti. Hemen kızarık gözlerimi sürekli renk değiştiren ve şuan mavinin en güzel tonu olan gözlerine diktim. Beni gördüğüne şaşırmıştı. Hastaneden çıktıktan sonra herşeyi anlaticaktim. "Kendini yorma şimdi birazdan hastaneden çıkınca sahile gideriz ve sana herşeyi anlatırım "dedim. Başıyla onaylamıştı beni. Yüzüne hayran hayran bakarken o da bana bakıyordu. O sırada odaya beste girince bakışları kapıya çevrildi.
Beste de yeterince korkmuştu hızla melodinin yanına gelip sonunda tutamadığı gözyaşlarını serbest bırakarak konuşmaya başladı. "Off çok korkuttun beni ya ben sana kaç gündür yemek ye diye soyleniyorum dimi niye sozumu dinlemiyorsun"diye ağlayarak azarlamıştı melodiyi. Melodi ise ikizinin bu tepkisine karşı gülümsemişti.
Melodi'nin Ağzından
Gözlerimi araladigimda hastanede oldugumu anlamıştım. En son ateşin güzelim ac gözlerini diyisini hatırlıyordum. 1 dk güzelim mi? Başımı sol tarafa cevirdigimde ateşin elimi tutup başını elime koyduğunu farketmiştim. Güçlükle çıkan sesimle "ateş "diye seslendim. Kafasını kaldırıp kızarmış gözlerle bana bakti. Ağlamış miydi bu. Neden? Düşüncelerimden siyrilmama konusmasi yardımcı olmuştu. "Kendini yorma şimdi birazdan hastaneden çıkınca sahile gideriz ve sana herşeyi anlatırım"dedi. Kafamı onaylar biçimde salladım. Çok değişik bakıyordu.
Bir süre birbirimize baktığımızda kapının açılma sesiyle gözlerimi o tarafa cevirdim. Beste gelmişti. Gözyaşlarını tutamayıp ağlamaya başladığında bana cemkirmeye de baslamisti."Off çok korkuttun beni ya ben sana kaç gündür yemek ye diye soyleniyorum dimi niye sozumu dinlemiyorsun"diye söylendiğinde gulumsemekle yetinmiştim. Beste aglarken bu seferde içeriye poyraz girmisti. Gülümseyerek "çok korkuttun bizi"dedi. Bende yalandan sinirle "niye eğer bana bise olursa intikam alamicaginizi mi düşündünüz "dedim. Şakasına dedigimi anladıklarında hepsi gülmeye başlamıştı.
Serumumun bitmesinin ardından 4ümüz sahilde bir kafeye gitmiştik. Sabah kahvaltı yapmadigim için çok açtım. Siparişlerimizi söyledikten sonra "evet sizi dinliyorum ne anlaticaksiniz"dedim.
Ates boğazını temizleyip konuşmaya başladı. "Şimdi diceklerimden sonra sakin olacaksin stres yapmicaksin tamammi"diye sorduğunda cevap vermek yerine başımla onaylamıştım.
Derin bir nefes alıp konuşmasına devam etmişti. " Tam 2 yıl önce babamın yanına uğradığım sayılı günlerden biriydi. Sizi rıfat amcanın odasından bağırarak ve ağlayarak çıktığınızı görmüştüm. Hemen rıfat amcanın yanına gittim ne olduğunu falan sordum. Herşeyi anlattı ve benden bise istedi. Poyrazla beraber sizi takip etmemizi ve iyi olduğunuzdan emin olmamizi istedi. Ne kadar sizden nefret ediyor gibi görünse de aslında sizi herşeyden çok seviyor. Size zarar gelmemesi için elinden gelen herşeyi yaptı. Şu 2 yılda buna çoğu kez şahit oldum. Poyrazla sizi takip ederken aniden gelişen bise oldu."susmuştu. Konusmasi icin "devam et" dedim. Gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı ardından gözlerini açtı ve demevam etti. "Size aşık olduk. "Dedi. Hicbirse söyleyemeden bakıyordum. Sanki dilimi yutmustum. Poyraz sadece tepkimizi izliyordu. Konusmicagimi anlayınca devam etti. "Okuldan atilmanizi biz sağladık çünkü aynı okulda olursak sizi daha iyi koruyabilecegimizi düşündük. Ve sonunda aynı okuldaydık. Başta size herşeyi itiraf edemedik. O yüzden biraz çekişmeli bir hafta oldu. Özür dileriz"dedi. Sustu. Şuan kafama takılan 2 detay babam bizi seviyordu ve ateş bana aşıktı. Besteyle aynı anda masadan kalktık. Ateşle poyrazın bise demesine izin vermeden koşarak kafeden çıktık ve bir taksi durdurup bindik.
Şirketin ismini verdim ve yolu izlemeye başladım. Şuan eminim ki hatta yemin bile edebilirim ateş ve poyraz arabayla bizi takip ediyordu. Taksi durduğunda ücretini ödeyip besteyle koşarak şirkete girdik. Hemen babamın odasına koştuk. Pesimizden poyrazla ateş durmamız için bağırarak koşuyordu. Bütün çalışanlar işi bırakmış bizi izliyorlardı. Sonunda babamın odasına vardığımda hızla kapıyı açtım. Dosyalarla uğraşıyordu. Biz girince kafasını hızla kaldırmıştı. O anki sinirle bağırmaya başladım. "Sen ne yapmaya çalışıyosun ya amacın ne senin. Bu mu senin babalığın. Nefret ediyormuş gibi gösterip aslında seven ama bunu kızlarına söylemeyip acı çektirmek mi. Senin yüzünden biz tam 18 senedir acı çekiyoruz baba. Illa bizi koruman için başkalarını mi gorevlendirmen gerekirdi kendin koruyamazmiydin. Illa kendinden nefret mi ettirmen gerekiyordu. " susmuştum. Gozyaslarim benden bağımsız olarak akmaya devam ediyordu. En son ne zaman bu kadar canım yandı hatırlamıyorum. Ateşle poyraz kapida bizi izliyordu. Ardından bestenin konuşmasını duydum. "Neden bunu yaptın. Bize acı çektirerek mi korumaya çalışıyordun. Çok mu seviyorsun baba. Bize acı çektirmeyi çok mu seviyorsun. Biz naptik sana. Biz mi istedik annemizin ölmesini ha söyle. Biz mi istedik. Susma konuş."diye bağırmıştı.
Babamın konusmicagini anlayınca daha çok sinirlendim ve "konuşsana ne susuyosun yetmedi mi 18 yıldır sustugun. Konuşmanın vakti geldi. Konuş artık. "Diye bağırıp masanın üzerindeki herşeyi yere attım. Şuan hastaligim tekliyordu. Ben sinirlerimi kontröl edemiyordum. Bu yüzden bir ara antidepresan ilacı kullanmıştım. Geçmişti ve bırakmıştım ama yine başlamıştı iste. Tek kelime etmeyen babama dönüp son sözlerimi söyledim. "Ya bu akşam eve gelirsin herşeyi konuşuruz aile oluruz ya da bundan sonra sonsuza kadar susarsın ve bizim üstümüzde hicbir hakkin kalmaz "dedim ve kapıdan çıkarken ateşi ittirdim. Suan kimseyi umursicak halim yoktu. Hızla aşağıya inip danışmadan arabalardan birinin anahtarını alıp hızla arabaya ilerledim. Tam şirkette çıktım ateş kolumu tuttu.
Ateş: lütfen sakinles biraz
Melodi:ateş kolumu bırak
Ateş:melodi bak sana zarar gelmesine izin veremem
Melodi:bırak şu kolumu eğer sakinlesmemi istiyosan kolumu bırak ve gitmeme izin verDemistim. Ve kolumu sonunda bırakmıştı. Hızla arabaya ilerleyip bindim. Beste suan nereye gidecegimi cok iyi biliyordu. Arabayı çalıştırıp hızla uzaklastim.
BÖLÜM SONUUU
VOTE VE YORUM ATIP BENI INSTAGRAMDAN TAKIP ETMEYI UNUTMAYIN❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OKUL
Подростковая литератураDoğumlarında annesini kaybeden ikiz kardeşler ve annelerinin ölümüne çocuklarını sorumlu tutan bir baba. Bu hikayede ikizlerin hayatlarının dönüm noktası olmasını sağlayan aşklarını görüceksiniz. Iyi okumalar❤