Κορεάτικα άτομα και πολιτισμός

180 3 0
                                    

Ο Κορεάτης είναι απόγονοι αρκετών μογγολικών φυλετικών ομάδων που μετανάστευσαν περίπου 4.000 π.Χ. από αυτό που είναι τώρα η Σιβηρία και η Μαντζουρία. Έγιναν τελικά μια ομοιογενής φυλή, ανεξάρτητη από τους γείτονές τους, με μοναδικά πολιτιστικά χαρακτηριστικά διαφορετικά από τα κινέζικα και τα ιαπωνικά.
Δύο κοινές παρατηρήσεις σχετικά με τους Κορεάτες είναι η αντοχή και ο δυναμισμός τους. Οι σκληροί καιρικές συνθήκες, οι εξαντλητικές διαπραγματεύσεις και η κοινωνικοποίηση μετά από τις ώρες είναι όλοι διασκεδασμένοι σε μια «σκληρή, σκληρή δουλειά». Η κορεατική αίσθηση του χιούμορ είναι άμεσα εμφανής όχι μόνο στις καθημερινές αλληλεπιδράσεις αλλά και στην πλούσια λαϊκή τέχνη του έθνους. Αγαπημένα τραγούδια, συχνά τραγουδημένα στο τέλος των πάρτι ή δείπνα, έχουν λυπημένες λυπημένες μελωδίες, δείχνοντας το ισχυρό στοιχείο της μελαγχολίας που περιέχεται στον κορεατικό χαρακτήρα. Οι Κορεάτες τείνουν να αποπνέουν τα συναισθήματα και τα συναισθήματά τους - είτε είναι θυμός, ευχαρίστηση ή απογοήτευση.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΟΜΗ: Στην Κομφουκιανή παράδοση, οι Κορεάτες έζησαν με ηθικό βασισμένο σε πέντε ιεραρχικές σχέσεις: ο πατέρας-γιος, ο βασιλιάς-υποκείμενος, ο σύζυγος-σύζυγός, ο γέροντας νεότερος και ο φίλος φίλος. Η ηλικία είναι ο πρωταρχικός καθοριστικός παράγοντας για το πώς αντιμετωπίζεται κάποιος και πώς κάποιος αντιμετωπίζει τους άλλους. βέβαια, η θέση είναι επίσης πολύ σημαντική και δίνει το σεβασμό. Οι δυτικοί μερικές φορές ενοχλούνται από το συχνά ερωτηθέντα: "Πόσο χρονών είσαι;" και άλλα φαινομενικά ενοχλητικά ερωτήματα. Ωστόσο, από την άποψη της Κορέας, αυτά τα ερωτήματα είναι απαραίτητα προκειμένου να καθοριστεί η θέση του νέου μέλους στην ιεραρχία.
Από κάποιες απόψεις, οι σχέσεις είναι κάθετες σε αντίθεση με τις οριζόντιες σχέσεις "όλων των ανθρώπων είναι ίσες" της Δύσης. Η κατακόρυφη πτυχή ενσωματώνεται και επιβάλλεται από τη γλώσσα, η οποία χρησιμοποιεί διαφορετικές μορφές ανάλογα με το αν κάποιος μιλάει σε έναν ηλικιωμένο, έναν φίλο (ίδια ηλικία), έναν συνάδελφο ή ένα παιδί. Μόνο όταν αυτό γίνει κατανοητό, οι μη κορεάτες θα αρχίσουν να καταλαβαίνουν γιατί συχνά συναντούν ερωτήματα όπως «Πόσο χρονών είσαι;», «Είστε παντρεμένοι;», «Από ποιο πανεπιστήμιο αποφοίτησα;», «Ποια είναι η θέση σας; "Ή" Ποια είναι η θέση του συζύγου σας; "" Πόσο κάνετε εσείς; "Οι Κορεάτες δίνουν μεγάλη έμφαση στα κοινωνικά τους δίκτυα, με βάση την οικογένεια, τις πατρίδες, τις επαρχίες, τις σχολικές και πανεπιστημιακές ενώσεις και οι σχέσεις αυτές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επαγγελματική και την κοινωνική ζωή.

Korean🇰🇷Where stories live. Discover now