"Mulţumesc"
Eram gata de plecare , urma inca o noapte in care dansam pentru betivi , drogati si obsedati . Jur ca-mi urasc slujba .
Mi-am indesat costumatia in geanta apoi am "aruncat-o" pe umar si am plecat spre bar . Am mers la lift si am apasat pe butonul metalic. Am asteptat si am asteptat . Clar s-a stricat ... Din nou ! Asa ca am luat-o pe scari . Cum am iesit din bloc am dat nas in nas cu Patricia .
-Oh Maria ! Ce gatita esti . Ai intalnire? A spus ea cu o urma de entuziasm in voce .
-Aa.. Nu chiar . De fapt chiar am o intalnire , cu un angajator . Ma duc la un interviu .
Sincer habar n-am de unde mi-a venit asta , am devenit o actrita destul de buna si partea ciudata e ca vine natural .
-Ah! Pai bafta ! O sa te angajeze sigur la...Unde vrei sa te angajezi?
-Aa..Oh Doamne zi ceva orice doar nu sta ca proasta ! . Nimic concret doar ma duc sa-mi depun CV-ul iar in cateva zile o sa fiu anuntata de postul primit , sau daca n-am primit nimic .
-Si unde iti depui cv-ul ? Mai pune multe intrebari ? Deja nu mai stiu ce minciuni sa bag .
-E o firma micuta si noua care are nevoie de angajati. Am spus apoi mi-am dus mana la ceafa si am trans un ranjet pana la urechi .
-Super , bafta ! Hai ca te las sa pleci, doar nu poti sa intarzii chiar la interviu . A spus ea facandu-mi semn sa plec .
-Corect mai bine m-as grabi .
Am plecat direct fara sa mai astept vreun raspuns .
Ok asta mi-a distrus starea de spirit si mai rau . Urasc s-o mint . Maine voi vorbi cu ea , despre tot ! Inclusiv plecarea mea la Bucuresti.
Dupa vreo 15 minute de mers , am ajuns la bar . Am impins cu putere usa, aceasta deschizandu-se si facand alarama sa beep-aie .
Era 18:02 , barul era gol , de obicei incep "spectacolul" pe la 8 , dar cum am mai zis muncesc in plus pentru bani in plus.
Am trecut in spatele tejghelei si m-am dus sa-l imbratisez pe Max . Max e unul din gardieni si de altfel un bun prieten . El mereu imi i-a apararea cand un betiv se i-a de mine . Ai zice ca are grija de toate fetele in egala masura , dar aparent eu sunt un caz special . El sta mereu langa bara mea iar daca cineva macar comenteaza , Max imediat se aprinde , e ca un frate mai mare pentru mine . Uneori ma mai duce acasa doar ca sa se asigure ca nu se mai repeta incidentul de acum 4 luni .
FLASHBACK
Mi-am luat preaiubitul salariu si am iesit din bar . Am scapat la 3 dimineata , de obicei scapam la 8 . Cel putin ajung sa dorm .
Am mers vreo 50 de metri cand am auzit pe cineva strigand in spatele meu:
-Hei papusa ! Nu vrei sa mergi cu mine acasa ? Adica e 3 , e intuneric , sunt multe pericole pe strada ! Apropo , ai fost grozava in seara asta .
Am inceput sa merg mai repede rugandu-ma sa ma lase in pace .
-Unde te grabesti papusa? N-ai unde sa fugi , te urmaresc de cateva zile , stiu unde stai . Pisi stiai ca din toate animatoarele alea tu esti cea mai tare ?
Fiori reci de spaima au inceput sa-mi strabata corpul , inima statea sa-mi sara din piept .
-Te lasi greu !
Mi-am tot spus ca e beat , ca nu se poate tine pe picioare si incercam sa ma conving ca totul e bine desi eram speriata la culme . Ce poate sa-mi faca un om care abia se tine pe picioare ?
Am incremenit si am marit ochii cand am auzit un sunet care a strapuns linistea noptii. Isi incarcase pistolul . M-am intors incet si instinctiv am ridicat mainile .
-Nu trebuie sa ajungem la asta , lasa pistolul jos. Am incercat eu sa-l calmez .
-O sa-l las dupa ce-mi termin treaba cu tine .
Mii de fiori au navalit de-alungul sirei mele la auzul spuselor lui . S-a apropiat de mine si m-a tras de umar . In urmatoarea secunda eram intr-un gang cu un pistol la tampla , e uimitor cum totul se petrece atat de repede si totusi parca timpul e in slow-motion . Ma gandeam la un plan .
Din pacate tipul era cat se poate treaz. Mi-am cantarit toateoptiunile asa ca m-am decis sa actionz .
-Stii pari un barbat foarte puternic si increzator ! I-am spus in timp ce mana mea ii mangaia usor obrazul aspru .
-Nu sunt beat , nu merg astea cu mine . Mi-a soptit la ureche .
Am incercat sa-mi inghit nodul din gat dar degeaba . Imi era frica , foarte frica , dar n-am lasat sa se vada , apoi am facut ceva ce nu credeam ca voi face vreodata .
L-am prins cu mana de ceafa , l-am privit in ochi si am inceput sa-l sarut in speranta ca va renunta la arma . Mi-a pus ambele maini pe spate , arma tot o tinea in mana .
In momentul in care si-a indesat limba in gura mea am scos un sunet gutural de uimire , am crezut ca o sa vomit . Intr-un final i-am raspunsla sarut . Mi-am dus o mana la nasturele pantalonilor lui apoi el a dat drumul armei , aceasta cazand zgomotos pe asfaltul tare .
Asta era ! Mi-am dezlipit buzele incet ca sa nu banuiasca ceva si l-am privit "sincer" in ochi , acesta a inceput sa-mi mangaie parul . Mi-am asezat mainile pe umerii lui si i-am zambit , acesta raspunzandu-mi tot cu un zambet . In secunda urmatoare genunchiul meu a plecat fulgerator avand ca tinta margelele familiei .
S-a cocosat de durere apoi a cazut in genunchi si s-a intins dupa arma . I-am mai ars un picior in fata si am luat-o la fuga .
Am vrut sa sun pe cineva , dar geanta mea zburase de mult pe nu stiu unde . M-am uitat putin in jur dar nu o vedeam nicaieri , probabil era in gang . Nu mai conta , am luat-o la goana ca sa-mi salvez viata .
Cand am crezut ca am scapat am auzit o impuscatura . Imi venea sa plang , nu stiam ce sa fac . M-am bagat dupa coltulu unui bloc si m-am pus jos cu genunchii la piept . Il auzeam cum striga la mine , nu intelegeam ce zicea insa . Imediat lacrimile au navalit pe obrajii mei fierbinti din cauza alergatului .
O mana mi-a acoperit gura si am incercat sa tip dar nu puteam . Strainul m-a intors cu fata la el , era Max .
Oh Doamne ! Ce ferricita eram ! L-am imbratisat apoi mi-a facut semn sa tac .
-Am eu grija de tine fetito ! Unde e?
I-am aratat directia si-l priveam cu admiratie mai ceva ca pe un erou , nu mai eram in stare sa vorbesc .
Mi-a sters lacrimile apoi si-a scos arma dus a fost . Eram ingrijorata pentru el , nu stiam ce se poate intampla .
Am auzit o impuscatura si mi-am dus o mana la gura instinctiv pentru a-mi inabusa un strigat .
Oare cine o fii impuscat pe cine ? Ma macina aceasta intrebare pana cand am vazut o umbra venind spre mine . M-am rugat sa fie Max din toate colturile mintii.
Cand l-am vazut i-am sarit imediat in brate , era teafar ! Lacrimi de fericire mi-au umezit din nou ochii si obrajii .
-Ai scapat asta ! Si mi-a intins geanta . Am luat geanta si am inceput sa chicotesc .
Mi-a pus o mana in jurul gatului eu fiind prinsa in imbratisarea lui de urs .
-Hai sa te ducem acasa !
END OF FLASH BACK
CITEȘTI
Drumul spre fericire
General FictionCartea urmareste viata Mariei Militaru , o fata nu foarte avuta care are o slujba interesanta . Maria pleaca la Bucuresti pentru prima data pentru a face facultatea , ea fiind sustinuta financiar de mama ei si de prietenul acesteia , Bogdan . Ea va...