Stăteam liniştită în pat, cred că era 4-5 dimineața. Mă plictiseam. La un moment dat m-am gândit să îi dau un mesaj fratelui meu, care la fel ca mine nu dormea.. Răspundea destul de ciudat. În mod normal vorbea diferit, dar m-am gândit doar că este obosit.. Tot insista să ies afară. Poate vă gândiți că voia să-mi facă o surpriză, dar el este student în alt oraş şi vine o dată la 2 săptămâni în oraşul în care locuim. Probabil voia el să se simtă bine că m-a făcut să ies afară pe la 5 dimineața fără niciun motiv.. L-am întrebat de ce nu doarme.. Ca apoi să primesc seen. După un mesaj "Te rog! Ieşi câteva minute afară, dar să mergi până în stradă." Vorbea din ce în ce mai sec şi continua să-mi repete acest lucru.. După îmi spune " Hai măi.. De ce mă faci să stric surpriza.. Am venit cu un coleg până în oraş.. Îmi era atât de dor de tine" Ok.. A venit să mă vadă, dar la 5 dimineața? Ceva nu e ok.. Atunci îl întreb "Aveai examen mâine.. Nu îmi spuneai tu mie că nu vii acasă?" Câteva minute nu a spus nimic.. Apoi a repetat.. "Te rog! Ieşi câteva minute până afară" Am zis să ies.. Nu i-am spus nimic că aş fi ieşit deja.. Nici nu i-am dat de bănuit că aş face-o.. Deschid uşa şi ies.. Apoi primesc un mesaj "Ma bucur că ai ieşit" .. Probabil era ascuns după un copac şi a văzut că am ieşit.. I-am zis "Unde eşti? Hai.. Nu mă lăsa să aştept" Aud o voce.. Era puțin.. Ciudată.. Mai mult mă speria.. De obicei vocea fratelui meu mă linişteşte. I-am zis "Haide... Ieşi te rog!" După cum v-am spus.. Era după un copac, dar... Împins de ceva.. Cade.. Era foarte alb. Îl urmăream cu lumina telefonului.. Avea nişte zgârieturi micuțe.. Apoi deschide brusc ochii.. Se uită la mine speriat.. Mă întrebam de ce.. Aveam lacrimi în ochi şi eram îngrijorată pentru el.. Apoi aud pe cineva şoptindu-mi la ureche "Te bucuri că ai ieşit să mă vezi?" Era ceva care semăna cu el.. Era exact ca el.. Apoi avea fața distorsionată.. Cealaltă persoană de jos s-a ridicat.. Aproape nu mai avea nimic viu pe el.. Şi îmi spune cu o voce blândă "Atât de naivă" După.. Primesc un mesaj.. De la fratele meu.. "Ce faci pitico? Mama te-a căutat peste tot.. Nu te găseşte nici pe afară, nici prin casă.. Ai speriat-o.. Întoarce-te" Nici acum nu am reuşit să ajung acasă.. Vorbesc cu ei doar uneori prin mesaje.. Şi îmi spun că le e dor de mine.. Dar totuşi... Îi văd în fiecare zi pe aici.. Ca noaptea să fie mai mult morți decât vii..
CITEȘTI
Fratele meu
HorrorAceastă poveste ar fi trebuit să fie una de groază, dar e mai mult amuzantă. 😂