New home, new life?

25 2 0
                                    

Dnes je poslední den prázdnin, což znamená, ze se zítra stěhujeme. Nemám z toho dvakrát velkou radost, ale naštěstí je to jen o pár bloků, takže s moji nejlepší kamarádkou Liv se budu vídat úplně stejně.

,,Jess!'' křičí na mě mamka ze zdola. ,,Jsou tu stěhováci, tak rychle dobal ty krabice a dones je dolů.''

Zabalím poslední krabici a jdu s ní dolů, začíná mi být čím dal tím více líto, že de odtud stěhujeme, v tomto domě žiju 17 let od té doby co jsem se narodila a zažila jdem tu krásné věci.

,,Jess, nebuď smutná, říkala jsem, že tohle je jen zkouška, tenhle barák zatím neprodaváme.'' Pousměje se a chytne mě kolem ramen. Já jen přikyvnu a raději nic neříkám.

Je to dva roky co od nás můj táta odešel, má teď novou rodinu a to mu nikdy neodpustím. Mamka si asi před půl rokem našla nového chlapa a i když jsem nevěděla, že už je to tak vážné, zítra se k němu stěhujeme. Mám z toho celkem strach, protože je to nějaký zbohatlík a já tyhle lidi nemám ráda, nikdy jsme se neměli špatně, ale luxus jsem nikdy nepoznala. Tohle vydržím kvůli mamce, protože už si zaslouží být šťastná.

,,Jdu dělat věci do školy,'' řeknu mamce nakonec. Vyjdu schody a sednu si nahoru na poslední schod a přemýšlím.

,,Jasně všechno je nachystané Luku, zítra odpoledne jsme u vás.'' U vás? To nechápu, já myslela že žije sám. Zarazím se když slyším rozhovor mamky s jejím přítelem, rozhodnu se poslouchat dál. ,,Jo i Jess se nakonec těší, a co Harry?'' Počkat, počkat on je Luke Styles, chce mi snad něco říct, že má Luke něco společného s Harrym Stylesem? ''Dobře, miluju tě.'' Slyším jak mamka pokládá telefon a rozeběhnu se dolů. ,,Mami, můžeš mi říct co má společného Luke a Harry Styles?'' Podívám se na ni. ,,Zlato víš, chtěla jsem ti vše vysvětlit zítra,'' zasekne se. ,,Ne! Tohle mi řekni hned.'' Řeknu důrazně. ,,Dobře no, Harry je Lukův syn.'' Poví mi jako by se nechumelilo. ,,Jak syn? Tenhle malej detail si mi trochu zapomněla říct!'' Zareaguju trochu přehnaně a rozejdu se nahoru, máma na mě ještě něco křičí, ale ignoruju to.

HARRY STYLES!!! který mě tři roky se svoji úžasnou partou šikanoval, kluk, který mluví více sprostě než normální řečí, kluk, který měl víc holek, než já mám načteno knížek. (A že čtu opravdu hodně) Tohle individium bude teď můj nevlastní brácha. Noční můra začíná!

Ahoooj, tohle je můj nový příběh, který už několik týdnů vymýšlim, doufám, že alespoň někoho z vás zaujme. Budou se tu vyskytovat časté sexuální scény a vulgarismy, tak doufám, že nikoho nepohorším😂I když se zde budou objevovat 1D, nejvíce tedy Harry nikdo z nich nebude slavný. Pokud uvidím, alespoň malý zájem o další část příběh bude pokračovat, v dalším díle vám přidám trailer a popis postav, tato krátká část je jen malý pilot jestli má vubec někdo zájem o pokračování.
Terezs.Bizzle 💓

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 01, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

We are family now!Kde žijí příběhy. Začni objevovat