2.BÖLÜM
İYİ OKUMALAR!
Multimedya:Ashley Hazel Brook
Bonnie ile yapmış oldugumuz o saçma telefon konuşmasının üzerinden tamı tamına 1 hafta geçmişti ve ben bu bir hafta içinde onunla hiç konuşmamıştım.Çünkü benden kaçıyordu.Peki sebep ne ? Lisa ile arkadaş olmam neden onu bu kadar korkuttu?Bunu ona sordum açıkçası ama hep saçma saçma düzgün cevaplar vermedi,açıkçası şuanda hiçte bir ‘’arkadaş kıskançlıgı’’ çekecek havamda degilim.Eminim ki Bonnie bana sorunun ne oldugunu söyleyecektir.Yani umarım…Sonuçta bunca yıllık arkadaşlıgımızı böyle bir sebepten dolayı bitirmez degil mi?
Hayır.
Ben odamda bunları hem düşünüp hemde giyinirken telefonumdan gelen mesaj sesi ile aniden irkildim.
Gelen mesajın Mike’dan oldugunu görünce yüzümde istemsizce bir gülümseme oluştu.
Kimden:Mike
‘’Aşagıda bekliyorum xo’’
Mesaja hemen cevap yazıp çantamı ve ceketimi alıp alt kata indim.
Teyzemin evde olmaması çokta dikkatimi çeken bir şey degildi.Büyük ihtimalle işe erken gitmek zorunda kalmıştı.Her neyse.
Kapıdan çıktıgım anda Mike’ı arabasına yaslanmış bir şekilde gördüm.Aynı bir Edward Cullen gibi.Bir anda kendimi Alacakaranlık film setinde hissettim.
Yanına gittigim zaman hemen kolunu boynuma sardı ve alnıma ‘’Günaydın bebegim’’ diyerek bir öpücük bıraktı.
Neden bilmiyorum ama beni her öptügünde sanki ilk öpücügümü alıyormuş gibi kızarıyorum.Lanet olsun.
‘’Sanada’’diyerek saçlarımla kızaran yüzümü saklamaya çalıştım.Her ne kadar bunda başarılı olamasamda…
‘’Bu kadar utangaç olmana bayılıyorum’’diyerek kulagıma fısıldaması daha fazla yüzümün kızarmasına sebep oldu.Bunu tabii ki o da fark etti ve gülmeye başladı.
Pislik.
‘’Bugün ki Alexander’ın partisine geliyorsun degil mi?’’demesiyle kafamı Mike’ın oldugu tarafa çevirdim.
‘’Alexander’ın partisi mi?’’diyerek yüzüme hiçbir şeyden haberimin olmadıgını belli eden bir ifade takındım.
‘’Evet.Bugün seni saat 7’de alırım.’’
‘’Peki,eger ben gelmesem?’’diyerek yüzüme sevimli kız gülümsemesi kattım.Lanet olsun ki hiç parti havamda degildim.
‘’Partide başka kızlarda olacak.’’diyerek bütün dişlerini gösterecek şekilde gülmeye başladı.
‘’Pisliksin.’’diyerek omzuna yumruk attım.
‘’Evet,ama beni seviyorsun.’’
Yüzüne sadece kızgın bir şekilde baktım ve dil çıkardım.Her zaman ki gibi bu hareketime kahkaha attı.
*_*
Okula geldigim zaman her zaman ki okula küfür ediyordum.Cehennemden farkı olmayan,içinde hayvanların bulundugu igrenç bir mekan.
‘’Bonnie ile aranızda ne oldu?’’Soran gözlerle yüzüme bakan Mike’a kafamı çevirerek ‘Boşver’ dercesine omuz silktim.
‘’Henüz bende bilmiyorum.’’diyerek okul dolabıma dogru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark Secrets
FantasyHiçbir şeyden haberi olmayan bir kız. Aşık oldugunu düşündügü çocugun aslında onun bir düşmanı oldugunu ve üzmek için ugraştıgını ögrenen bir kız. Yıllardır ondan aşkını saklamaya maruz kalan bir oglan. Kader onlara ikinci bir şans veriyor. Peki onl...