İKİNCİ BEN-GİRİŞ

85 1 0
                                    

Hayır hayır hayııııııır!!!

?

Aniden açtım gözlerimi.. Büyük bir korku içinde uyandım. Hızla doğruldum yatakta. Kollarımı dizlerimin üstüne koyup; çenemi göğsüme deyecek kadar eğdim başımı. Kesik kesik ama derinden nefes alıp veriyordum. Gözlerimi yumdum. İyice sıktım gözlerimi. Avuçlarımı şakaklarıma bastırarak herşeyi unutmaya çalışıyordum. Sadece bir kabus. Olan birşey yok..  Hiçbir zaman böyle birşey olmayacak..!!  Tiz bir şekilde çıkmıştı sesim. Korkakça ve güvensizce.. Kendi söylediklerime inanmıyordum ki! Üçlemde sıkışıyordum! Kalbim-ruhum-aklım..  Ayaklarımda başlayan uyuşma gittikçe yayılıyordu vücuduma. Kendimi ne kadarda kastığımı fark ettim. Yavaşça gevşemeye çalıştım. Gördüklerim hala aklımdaydılar ve bedenim onları kaldıramayacak kadar güçsüzdü. Başımı sallayarak bu düşüncelerden kurtulmaya çalıştım. Derin bir nefes alarak hızla kalktım yataktan. Bana destek olacak tek yer olan duvarlar.. Biraz ilerleyip kendimi duvara yasladım. Ne oluyordu böyle? Sarsılıyordum.. Herşey sabitti ama sarsılıyordum. Kendimi iyice saldım. Oturup ayaklarımı uzattım. Uzanmaya çalışırken üstüme düşen karanlık ağır gelmeye başladı. Kendimi o karanlığa bırakırken son hatırladığım şey sırtımın solundan -tam kalbimin arkası hizasında- yayılan buz gib bir akım.. Canımı yakıyordu, evet ama, bana verdiği serinlik hissettiğim korkularıda bir nebze azaltmıştı..

####MERHABA BURAYA İLK DEFA YAZIYORUM. AYRICA FANTASTİK ŞEYLER HOŞUMA GİDER BU HİKAYEDE FANTASTİK -TAMAMIYLA HAYALİ KURGU- OLACAK. BEĞENECEĞİNİZİ UMUYORUM. TEŞEKKÜRLER :))) ####

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RÜYALARDA DA YAŞANIR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin