"Hi scarlett" Daniel memandang scarlett lalu duduk di sebelahnya. "Hi juga. So, William mana?" scarlett terus melihat ke arah meja makan. william tiada di situ. "Ohhh dia basuh piring. btw sedap you masak. I like it. lama da I tak makan masakan tu. mengembalikan kenangan lalu pula rasanya" scarlett melihat tepat anak mata Daniel, dia penasaran apa sebenarnya yang cuba disampaikan oleh daniel. dia menaikkan keningnya seolah oleh meminta penjelasan. "Ohhhh sorry. its was nothing. the taste, remind me to someone" daniel tersenyum memperlihatkan dimplenya. Scarlett seperti terpukau terus sahaja tersenyum melihat dimple Daniel dan tanpa sedar tangan kanannya memegang dimple daniel dengan jari telujuknya. "So cute" tangan scarlett masih kekal di situ. daniel terkejut dengan tindakan scarlett lalu dengan cekapnya dia menepis tangan scarlett. dia terus sahaja berdiri dan berjalan menuju ke biliknya lalu menutup pintu. "omg what have i done! malunyaaa! scarlettt!!" scarlett terus sahaja menepuk nepuk kepalanya. "Scarlett lets go down to the park" tiba tiba sahaja william muncul di hadapannya. "ohh okay. lets go now" terus sahaja scarlett berdiri menuju ke arah pintu. tidak sanggup rasanya dia berlama lama di rumah daniel dan william. setibanya di taman, scarlett terus sahaja duduk di buaian. william duduk di sebelahnya. "I hope you tak terasa tadi. dia memang pantang bila orang pegang dimple dia. sebab itu semua just remind him about her" william memandang scarlett. dia takut scarlett terasa dengan tindakan daniel sebentar tadi. "her? who is her?" scarlett terus bertanya. "ohhh her fiance. and her fiance suka sangat buat macam apa yang you buat tadi. and one more, masakan you serupa sangat rasanya dengan masakan tunang daniel" william mengaru rambutnya yang tidak gatal. "ohhh daniel da bertunang rupanya. so, you pula macamana?" scarlett tersenyum memandang william. "me? haha I just trauma I think. apa yang jadi dengan daniel betul betul buat I tawar hati. so, how about you? have boyfriend?" william membalas senyuman scarlett. "hahaha no! I need to focus on my study first. you know studying accounting is very difficult. lagipun I ni tak pandai. otak I lambat pickup". scarlett terus mengeluh. "accounting? haha I ambil course accounting juga. sama juga dengan daniel.. kalau macam tu mesti you junior kami haha okay I have junior to bully" william terus ketawa dengan kuat. ehh rupanya william juga ada lesung pipit cuma tidaklah sedalam daniel. "amboiii! pandai ek. jangan memandai eh" scarlett turut ketawa.