8

27 2 4
                                    

"Ermm awak " jaemi memanggil taehyung . taehyung yang ingin mencabut baju itu terhenti berbuatannya .

"Nae ?" Jaemi malu-malu mendekati taehyung lalu dia menjengket sedikit untuk menyamai ketinggian taehyung tu pun sampai leher je sadisss siakk hahaha.

"Biar jae yang buang --" taehyung meletakkan jari telunjuknya di bibir jaemi

"Gwenchana oppa benarkan sayang " jaemi tergelak kecil lalu perbuatan nya terhenti dia menekup mulutnya dia terus gelak . taehyung aneh dengan jaemi .

"Wae ? Saya salah cakap ke ?" Soal taehyung lalu dilabuhkan punggungnya di katil dia memerhatikan sahaja isterinya yang sedang berguling akibat gelak . entah apa yang lucu dia pun pelik .

"Ahha ahaha mian -mian hahah aishh" jaemi mengesat air mata yang keluar sikit tadi .

"Anni hahha sayang ? Awak panggil saya sayang ? Ahhahhahahh" jaemi menyambung gelaknya . taehyung menjongket bahunya  . taehyung meninggalkan isterinya yang masih bergelak berguling di lantai taehyung memasuki bilik mandi lalu pintu dihempas kasar . ganggg !

Jaemi berhenti gelak dia bangun Dan menepuk baju nya tu

"Wae aku salah cakap ke ?" Jaemi bermonolog sendiri.


---------

"Tae ? Awak okay tak ?" Jaemi menyoal taehyung yang sedang bermain phone di sofa . taehyung mengangguk seraya bangun dan menuju ke katil . baru sahaja dia hendak tidur jaemi meletakkan bantal golek ditengah-tengah mereka.

"Ni kenapa pulak ni ?" Jaemi menjeling taehyung .

"Oppa kena ingat syarat jae . biar je bantal tu Kat situ ." jaemi mula menghempaskan kepalanya di bantal . taehyung mengelengkan kepalanya apa nak jadi lah .

"Susah kalau macam ni . ahhh takpe Jungkook kan ada ." taehyung bermonolog sendiri sebelum dia juga turut terlelap .

Biar pun ada bantal golek yang menghalang tapi itu bukan satu halangan untuk taehyung memeluk isterinya . Dan taehyung terlelap dengan perasaan bahagia sambil tangannya melingkar di pinggang jaemi.



To be continuehh . vote comment .

Material Husband On Him Ft Kth (OG)Where stories live. Discover now