„A szerelemről
röviden
azt kell
tudnotok
akkor igaz
ha fáj
különben
hazudtok”
-Gregorij Martonov-----------
V I C T O R I A S M I T H
-----------
Már egy hete, hogy jóba vagyok Emilyvel, és Blair valamiért rossz szemmel nézi, hiába mondom neki hogy nincs oka féltékenykedni.
Legutóbb gondoltam hogy össze barátkozhatnának Emilyvel, ezért el is hívtam hogy menjünk el a belvárosba hárman, de ő lemondta, mondván hogy menjek nyugodtan Emilyvel. Persze nem mentem el, mert még nagyobb sértődés lett volna belőle.
Lilivel egy kicsit össze vesztünk, merr szerinte elhanyagolom a "hirtelen felindulásból jött buzik" miatt. Kiakadtam ezen, és szóvá is tettem. Azóta nem beszélünk.
Egyik nap Craig rányomult Emilyre. Elhívta Emilyt egy randira, Emily persze igent mondott, de én figyelmeztettem hogy Craig milyen.×××
Most ülünk a második óránkon. Azt hiszem töri, de nem vagyok benne biztos.
Hirtelen melegem lett és hányingerem.
-Bocsánat tanárnő -álltam fel- kimehetek a mosdóba? Nem érzem jól magam.
-Igen Ms.Smith. - ahogy ezt kiejtette a száján, én már rohantam ki a mosdóba ahol kiadtam a gyomrom tartalmát.
Miután elmondtam a tanárnak, haza küldött, úgyhogy most haza tartok.×××
---------
B L A I R W H I T E
---------
Vic haza ment úgyhogy nagyjából egyedül maradtam, mivel Lili nem szívlel, Emilyt pedig én nem szívlelem.
Az őszintét megvallva, fáj hogy Vic Emily miatt elhanyagol. Megtudom érteni Lilit. Vele is ugyanez történt. De mégiscsak a barátnője vagyok, nem mondom hogy csak az enyém, de valami olyasmi.Ahh nagyon hiányzik Vic.
Egész nap azon kaptam Emilyt, hogy a szemeivel szugerál. Nehogy kiessen a helyéről.
×××Mikor haza értem édesanyám a tv előtt ült és a híradót nézte. Kivételesen itthon van.
-Szia anya!
-Szia kincsem! Sütöttem pizzát, nem soká kiveszem, csak meg nézem a híradót.
-Oké, nézem én is -mondtam, majd lehuppantam mellé.
-16 éves gimnazista diák lányt gázolt el egy taxis. A taxis azonnal hívta a mentőket, akik a helyszínre érkeztek. A belvárosi kórházba szállították, az intenzív osztályra.
A lány hozzá tartozóit kerestük, de nem kívántak nyilatkozni. - és itt mutatták a lány fotóját. Victoria volt az.
—Sziasztok! Várhatóan szeptemberig szünetel a könyv! Sajnálom de nincs ötletem hogyan tovább, de ez a probléma remélem szeptemberig megoldódik. Köszönöm a megértéseteket, a Vote-okat, és az 500+ megtekintést! 💕
További jó nyarat!
Sz🙋🏽♀️❣️
KAMU SEDANG MEMBACA
I kissed a girl
Romansa... Hideg októberi nap volt. A suli már javában folyt, de ma minden más volt. Új diák érkezett. Senki se figyelt rá, csak én. Megjelent, és teljes káoszt okozott. picik0rte©2018