The End

36 2 0
                                    

Megint egy idő ugrás lesz:

Már negyedikes vagyok a gimibe.Végzős vagyok.Még mindig Bennel együtt vagyunk.Június eleje van.Már nem tanulunk.Ben el hivot egy órával ez előtt egy koncertre.Ma este lesz.Vége van a sulinak el jött este 8 órá.

Bébi gyere ki.-kiábal be.Ki megyek.Ben egy BMW-vel áll a haz előtt,oda futottam átt öleltem.

Szia Drágam.Hová megyünk?

Az meglepi.Csak szálj be.Imádni fogod.

Rendben,bizott benned.

Beszáltam a BMW-be.Ben is be szált.Út közbe cseng volt.Félelmetes cseng volt.Próbáltam meg törni a csenget Nagyobb Kisebb sikerel.

/Hogy jüttünk össze Bennel?/El mesélem/

Hétfő mikor vissza jöttünk a farmról.Akkor hivot hogy nem-e megyek ki vele kutyák sékáldatni?Persze én igent mondtam,hisz szeretem a kutyákat.4-től este 8-ig kint voltunk a kutyával.Sokat beszéltünk,jobban meg ismertem ők.A másik Ben-t ismertem meg,azt a Ben-t aki álmodozó hogy egyszer rockstar lesz vagy egy nagy zenész.És el mondta hogy tetszek neki.Be válom nekem is tetszek az első naptól fogva.Ő lett a hercegem.Az első randim vele egy hazibuliba volt.

Vissza a jelenbe 

Bébi min agyaltál?Már 2x mondtam hogy itt vagyunk.

Bocsi,csak azon hogy 3 ével ez előtt hogy ismertelek meg és hogy szeretem beléd.

Tudom Bébi,elején azt hitem hogy Jack-kel leszel.

Jack nekem mindig olyan volt mint a bátyam.

Persze mert neked a rosszfiúk jönnek be.Várj ki nyitom neked az ajtok.-Ki nyitoka az ajtók ki száltam,körül néztem,ésa suli udvarán vettem észre magam.Meg fogta a kezem és le mentem vele a pincébe.Épp a régi bandam lépek fel.Jessi is ott volt.Már jó nagy a hasa,kb:7 hónapba lehet.Majd beszélünk velük a koncert után.Jessi meg láttok és elő vette a telefonjak,valakinek írt.Alex fel szólalt:-Köszönjük hogy el jöttek a Cannibal első fel lépésére.-Mindenki kapsolt hirtelen cseng volt.Ben le kérgyelt ellém minden barátunk felént forgultak.

Bébi ezt a kérdést már egy idelye meg akartam tőled.....Hozzám jösz?Leszel a feleségem. Örökké velem leszel?

Igen hozzád megyek.100-szor is igen.-A jeggyűrűk az ujjamra húzta mindenki el kezdet kapsolni.Erre a Cannibal el játszogtak a Angel-t.Jessi is énekelt,nem tudtam hogy ő is tud énekelni.Ben-t átt öleltem és megcsókoltam.Ilyen boldog még nem voltam.Végig táncoltunk azt a dalt.Ben meg fogta a kezem és fel húzot a szinpadra és egy régi daluntak játszodták amit persze én énekeltem el és az a Can't Fight The Moon Light Whith-tek.

Nagyon jó volt.Sokaig tartok a koncert.Koncert vége fele Ben ki vitt a suliból be ülteket az autoba.El indultunk út közbe néztem a jeggyűrűk,Ben erre meg fogta a kezem és meg szoritotta egy kicsik.

Remélem tetszik a jeggyűrű,mert sokan mentünk keresni neked a legjobbat.

Példaul ki?Most kiváncsi vagyok.

Az Én Történetem/Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang