METE ?!

1.2K 52 8
                                    


 

MEDYADAKİ ŞARKI İLE OKUYUN BİTİNCE BAŞA SARIN . 

MEDYA ; METE . 

Sabah uyandığımda kafamda  kocaman bir baş ağrısı vardı ; gözlerimi araladığımda odamda olmadığımı farkettim ve yatakta doğruldum . Oda siyah ve grinin hakimiyetindeydi ; ama siyah daha yoğundu ve bu odaya çok farklı bir mükemmelik kaplıyordu . Siyaha aşık biri olarak odaya aşık olmuştum . Yatakta doğrulduğumda eteğimi düzelttim ve ayakkabılarımı giydim . Kapıyı açıp merdivenlerden aşağı inmeye başladım . 

Aşağın indiğimde koltukta oturmuş televizyon izleyen bir Emirle karşılaştım . öylece ona bakıyordum o kadar mükemmel duruyordu ki . 

- ''Günaydın'' . diyip gülümsediğinde  - ''Günaydın''  diye karşılık verdim bende . 

- ''Dün gece neler oldu Emir?''  yöneltiğim soru karşısında Emir bir süre  yüzüme bakmıştı tam bişey diyeceği sırada ; - ''Hiçbişey sadece dün içtin ve hava almaya cıktığımızda uykunun geldiğini söyledin ve bende bu halde seni eve götürmenin iyi bir fikir olmadığını düşünüp seni buraya getirdim ve hemen uyudun ''  Emir biranda konuşmuştu ve hızlı konuşması beni şaşırmışttı . kendime gelip evdekilerin beni merak ettimiş olduğunu düşündüm ve yerimden kalktım . 

- ''Ben gitsem iyi olucak . evdekiler merak etmiştir'' 

- ''Peki . istersen seni bırakabilirim . ''

- '' Gerek yok'' diyip gülümsedim,  - ''Peki okulda görüşürüz'' 

Emirin söylediği şeyden sonra yola koyuldum . Taksiye bindim ve evin adresini verdim . Kafamı cama yaslanmış dün geceden bişeyler hatırlamaya calışıyordum . En son Emirlerin masasına oturduğum gerisi yok işte amk ! Hiçbişey hatırlamıyorum . ! 

- ''Geldik'' Şöforün sesiyle arabadan indim ve eve girdim . Kimse görünmüyordu demek ki uyuyorlardı zaten saat 7 ydi ve bu saatte sadece Rüzgar uyanmış olurdu işe gitmek için hazırlanıp babamı beklerdi . 

Ve zaten tek uyanık olan Rüzgardı . Beni görünce kollarını bana doladı korkmuş gibi gözüküyordu . Partiye gideceğimi biliyordu ama Emirde kalacağımı bilmiyordu . !  

- ''Ecrin ! nerdesin sen ! Nasıl merak ettim seni bir fikrin var mı?'' 

- ''Ben özür dilerim Rüzgar . dün çok içmiştim ve okuldan bir arkadaşımda kaldım . O halde eve gelmek istemedim üzgünüm . ''

- ''Annemleri idar ettim neyseki . Ama meraktan ölüyordum .  Ah Ecrin !  '' Güvende olduğumu şüphesiz hissettiğim tek yer işte burasıydı . Rüzgarın ; abimin kolları . Ona iyice sokuldum va sıkıca sarıldım . Onu bir kızın babasını sevdiği gibi seviyordum gercekten . Benim babam oydu sanki . 

- ''hadi git ve üstünü değiştir bizimkiler uyanır . Bugün Burakla gidiceksin bir sorun olmaz değil mi ? Ah bu arada oda cok merak etti Ecrin seni . 20 Dkka sonra gelir . ''

- ''Tamam .'' Dedim ve odama çıktım . 

Odama girer girmez  üstümü çıkarttım ve banyoya girdim kısa bir duş aldıktan sonra odama geri döndüm . Dolabımdan kıyafetlerimi cıkarttım Beyaz düz bir atlet ve altına siyah mini şortumu gecirdim . Atletimin üzerinede kolsuz kot ceketimi gecirdim .  Dün geceden sonra şort biraz sıradan olabilir belki  ama ben en cok şortla rahat edebiliyorum ve ayrıca hava aşırı sıcak . 

Ayağımada beyaz kısa converselerımı gecirdim sacıımıda düzleştirip at kuyruğu yaptım bu sıcakta makyaj yapmayacaktım siyah cantamıda elime alıp odamdan cıktım . Annem aşağıda kahvaltı hazırlıyordu . yanağına öpücük koyup günaydın selamlaşaması yaptık . o sırada babam ve Rüzgarda gelmişti onlarıda öpüp masaya oturduk . Canım pek bişey istemiyordu bir bardak portakal suyu ve bir kac dilim salatalık yedim . Annem bu kahvaltıma ne kadar kızsada ben doymuştum . Başımın ağrısı banyo sayesinde biraz gecmişti . Kapının sesiyle ; -''Ben bakarım''  diyip kapıyı actım ve karşımda  birkac gündür görmediğiö  Burakı gördüm .  - ''Günaydın mavigöz''  diyip sırıttığında -'' Günaydın'' diyip bende sırıttım . 

KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin