10 Eylül 2016
Cumartesi
09:15"Deniiiiz!Uyan hadi kuzum!"
Teyzemin bu bağırışları okulların açılmak üzere oluşu sebebiyle paranoyaklaşan beni fazlasıyla korkutarak uyandırmıştı.
"Teyze ne yapıyorsun yaa?!YOKSA OKUL BUGÜN MÜ BAŞLIYORDU?!!HAYIR DE LÜTFEN."
"Hayır be kuzum alışverişe geç kalıyoruz.Hem sen neden bu kadar korkuyorsun okulların açılmasından?"
Korku konusuna girmişti.Eyvah!Konuyu değiştirmek için önceki cümlesine soruyla karşılık vermeye karar vermiştim.
"Ne alışverişi teyze ya?Hem ben seninle alışverişe çıkmam elbise diye tutturuyorsun bana."
"Bak sen şuna.Üstünü giyin aşağı gel ufaklık.Kahvaltını ettikten sonra okul alışverişine çıkıyoruz."
OKUL ALIŞVERİŞİ Mİ?😨
~•~•~•~•~•~
Mağazaya vardığımızda saat 13:30 olmuştu neredeyse.Evde biraz oyalamak istedim ki mağazada fazla alıkoyulmayayım..
~•~•~•~
"Deniz al şunu git kabinde dene!"
"Yaa teyze hayır yaa.Yapma lütfen.Etek falan giyemem ben.O kadar kalabalıkta bir de.Hayır lütfen."
"Deniz kabine!"
"Ya teyz-"
"DENİZ!!"
"TAMAM YAA NE BAĞRIYON!"
Acaba ne kadar sürecekti..Can vermem yani.Kabinde o dapdar lanet eteği denerken..
"Of teyze olmuyor bu bana!"
"Geceleri gelip gidip dolabı kurcalarsan böyle olur tabi"
Hiyyy.Alındımm😑.
"Teyze ama alınıyorum bak ha.."
"Al şunu dene." dedi bir beden büyük yani 40 beden eteği kabine uzatırken.
Evet..Uzun zamandır hiç yemediğim kadar yemek ve abur cubur yiyordum çünkü hiç olmadığım kadar gergindim..Neden mi?
Lise😐😐😐~•~•~•~•~
Mağazadan çıktığımızda saat tam 14:30'du.
"Çaldığın 1 saatimi geri alabilir miyim teyzeciğim?"
"Bana bak ufaklık!Ben de senin her sene aldığım etekleri kesip biçmenden bıktım.Bak Deniz eğer bu sene de-"
"-Hayır teyzoşum.Merak etme,söz bu sefer kesmeyeceğim."
Ne yapabilirim ki?Okul eteklerini sevmiyorum..Gerçi çoğu eteği sevmiyorum ama konumuz bu değil."Serçe parmak sözü mü?🙂"
"Serçe parmak sözü teyzoşum."
Serçe parmak sözü küçüklüğümden beri aramızdaki bir oyundu..Ne zaman kötü hissetsem sanki anlarmış gibi gelir serçe parmağını serçe parmağıma dolar ("kendimizi hep seveceğiz,kendimize hep saygı duyacağız, kibar olacağız,dinlemeden yargılamayacağız,karşıt görüşlere açık olacağız...) duruma göre eksik veya fazlasını söyler ve sonra da "söz mü?" derdi..
Serçe parmaklarımız aramızdaki özel bir bağı simgeliyordu..
Bazen sanki o benim sadece teyzem değilmiş gibi hissederdim...~•~•~•~•~•~•~
Akşam yemeğimizi yedikten sonra genellikle onunla oturur biraz televizyon izlerdim.Sonra o kitap okurdu,bazen eşlik eder bazen odama çıkardım.
Bugün odama çıkmayı tercih ettim çünkü son haftasonumdu bizimkilerle konuşmak istiyordum..~•~•~•~•~
*Tren Göremeyen Öküzler*
(Instagram grubu)Siz:Gençler grup ismine yine naptınız yaa?wldlql
Kaan:OoOoOo Deniz hanımlar da teşrif etmişler
Siz:Bi şey mi oldu?
Kaan:Kızım bütün gün mesaj attık aq nerdesin sen???
Siz:Noldu nolduuu?!
Mel💕(Melodi):Ya Bloood ne abartıyon ya
Mel💕:Kanka bi şey olduğu yok buluşalım mı dedik ama zaten yattı iş
Kaan:Bloood ne aq?
Siz:Ya kusura bakmayın teyzem yine "okul alışverişi😒"ne götürdü zorla
Ekim:Bloood ne harbiden aqEkim:Mel allah seni kahretmesin ya yemin ediyorum IQm düştü..
Mel💕:kesin be jelibon beyinliler
Mel💕:bu arada denizaşkım senin yüzünden yatmadı buluşma.Bu salak kaan arabayı çarpıyordu ya geçen Mehmet amca vermemiş arabayı bu sefer.E adam haklı.Benim de oğlum Kaan olsaydı ben de hiçbir şeyimi vermezdim...
~•~•~
(Kaan'ın babası araba alım satımıyla ilgilendiği için Kaan 11 yaşında araba sürmeyi öğrenmeye başlamıştı o yüzden bu bizim için sıradandı..)
~•~•~Kaan:Melodi...
Seni varya alır yerden yere vurur , kamyonetin altına atar kamyoncu abiye bi tur biniyim mi der sekiz kere üstünden geçtikten sonra ölü bedenini
araba çöplüğüne atarım.Ekim:O nasıl bi fantezi dünyası aq sana ne yaşattılar?!
Siz:Tamam kaan.
Siz:Ekim, Eylülüğüm nerde?
Mel💕:Kaan ağzn sçym.
Ekim:Eylülüğün babasıyla maç izliyo
~•~•~
(E buna da alışkındık..Eylül bu.Kıvırcık olduğu için Eylülüğüm derim ben ona.Maço ve delikanlı bir kızdır.Melodi de tam aksine cadı,süslü püslü ve havalı..Ben mi? Ha ben de işte ortaya karışık.Ikisine de uyum sağlardım.)
~•~•~
Siz:Ohoo anladım ben tamam o 2 saat daha yok neyse gençler size iyi eğlenceler ben yatıyorum yorgunum birazMel💕:İyi geceler kelebeğiim💚
Kaan:İyi geceler ufaklık
~•~•~•~
(Kaan aynı zamanda bizden 2 yaş büyüktü ama 1 sene geç başlamış ve 1 sene de sınıfta kalmıştı o yüzden aynı sınıfta olacaktık...Hepimiz.)
~•~•~•~Ekim:İyi geceler güzelim👋😚
~•~•~•~
(Hayır hayır.Ekim sevgilim falan değil..O hep böyledir.Yani bize karşı. Sevgi sözcükleri kullanır öpücük atar sarılır.Cana yakındır Eko'muz😊.)
~•~•~•~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kararsız Ama Eğlenceli
Novela JuvenilBu hikaye canım şu an böyle olmasını istediği için böyle..Nasıl mı? Hikeymizin ana karakteri Deniz Demir henüz 3 yaşındayken öz ebeveynlerini kaybeder. Teyzesi Yasemin onu yanına alır ve Deniz onunla büyür. Ailesini hatırlamaması dışında hayatından...