11 Eylül 2016
Pazar
11.00"Hayret bu sabah teyzem neden adımı kulağıma kulağıma haykırmıyor acab-"
"DENİİİZ!Hadi artık bak bugün son tatil günün diye sesimi çıkarmadım ama yeter yattığın kalk kahvaltını et kuzum."
"Baya sesini çıkarmadın be teyzoşum.."
"NEE?Kuzucuğum duymuyorum gel işte aşağıya."
Şey...Evet sanırım söylemeyi unuttum..Teyzemin hali vakti yerindedir...Ya paramız var anlayacağınız.
"Dedim ki GELİYORUUUMM!"
~•~•~•~•~
Ben salamları ağzıma tıkıştırırken teyzem "Bugün ne yapacaksın kuzum?"
diye benim de cevabını bulmakta zorlandığım o lanet soruyu yöneltti bana.
"Bilmiyorum ki teyzoşum..Bizimkilerle bir konuşayım, eğer plan yoksa çizim falan yaparım belki."
"Aaaa!Ama olur mu hiç öyle?Bugün senin son tatil günün öyle sıradan mı geç-"
"Ne yapayım istiyorsun teyzoşum.N'olur dolandırma direk söyle hazırım buna"
"Off.Sen de bütün eğlencemi alıyorsun elimden..Neyse bugün kuzenin gelecek, ama ben aşırı yoğunum, bu yüzdeeen düşündüm ki belki sen-"
"YA TEYZOŞŞ!Biliyorsun anlaşamıyorum senin güzeller güzeli oğlunla!"
"SESİNİ YÜKSELTME BANA!Arabanın anahtarını bırakacağım,Kaan'la da konuştum gelir biraz-"
"NE?!"
(Öyle aniden söylemişti ki..Neden bu kadar tepki verdim bilmiyorum ama içtiğim portakal suyunu püskürtmemek için bayağı bir çabaladım.E Kaan da pek sevmezdi Kerem'i.Işığını çalıyordu sanki...)
"Senin okul stresin başına vurmuş kuzum.Ne yaptın sabah sabah arap sabunu falan mı içtin kafan güzelleşsin diye?"
Cevap vermedim..Çünkü tam o sırada Kaan mutfağa geldi.
Samimi bir şekilde "KAAN :)" diye kulağına bağırdım sarılırken.Sevmezdi sarılmayı.İnadına daha sıkı sarardım.Alışkındı o yüzden..
"Acaba kulağımı patlatmadığın günleri görebilecek miyim Deniz?Hayır yani görebileceksem bile duyamayacağım orasını garantiliyorsun.."
"Off.Sus be.Özledim.Kaç haftadır görüşmüyoruz.."
Biz teyzemle Aydın'a gitmiştik.Biz döndüğümüzde de bizimkiler gitmişti..Görememiştim hiçbirini.
Değişmiş görmeyeli.Boyu mu uzamış lan bunun?
"Boyun mu uzadı lan yine senin??Yeter artık.Yalvarırım uzama.Kolanın yanındaki eşantiyon kupa gibi görünüyorum yanında."
Teyzem arkadan öyle bir kahkaha attı ki uzun zamandır espiri duymadığını hissettim..Aksi takdirde buna gülmesi biraz zordu..
"E hadi Kaan'cım.Kızım ve oğlum sana emanet."
Teyzem kızım demezdi bana..Yani yüzüme demezdi.Ama yeni ve fazla yakın olmayacak birileriyle tanışıyorsak her zaman kızım diye tanıtırdı.
"Tamamdır Yasemin abla merak etme bana emanetler☺"
Kaan ne kadar haylaz ve bazen zibidi bir çocuk olsa da her zaman güvenilir biriydi.Yalan söylemek yerine hiçbir şey söylemezdi mesela..İdare ediyoruz işte yaa😂.
~•~•~•~
12.30
(Havalimanı)"Kaan bak geliyor eeen bir sevdiğim kuzenim(!) ve senin een bi sevdiğin arkadaşın(!)."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kararsız Ama Eğlenceli
Ficção AdolescenteBu hikaye canım şu an böyle olmasını istediği için böyle..Nasıl mı? Hikeymizin ana karakteri Deniz Demir henüz 3 yaşındayken öz ebeveynlerini kaybeder. Teyzesi Yasemin onu yanına alır ve Deniz onunla büyür. Ailesini hatırlamaması dışında hayatından...