-Gal...Gi?-paklausė Yoongi hyung. Iš kur jam toks vardas atėjo į galvą?
Kaida pov
Man patinka. Pasitraukiau nuo Jungkook.
-Iš kur tau toks vardas šovė į galvą?-girdėjau kaip paklausė Jimin. Aš prie Yoongi pribėgau ir pradėjau glaustytis ir murkti.
-Matau jai patinka. Sveika atvykus į šeima Gi.-pasveikino mane J-Hope. Nustojau murkti ir priėjau prie Jin.
-Meow... meow...meow.-pradėjau miaukti nes valgyt žiauriai noriu.
-Gi kas yra? Valgyt nori?-paklausė jis manęs. Staiga pradėjo pilvukas gurgti. Nereikėjo nei atsakyti. Jis labai jau garsiai sugurgė.
-Varkšelė turbūt jau ilgai nieko nevalgiai. Einam ka nors duosiu.-pasakė vaikinas ir nuėjo kažkur. Aš jam iš paskos. Nenoriu pasiklysti čia. Girdėjau kiti vaikinai nusijuokė. Kaip jie drįsta. Ughhh. Norėčiau dabar pasiversti į žmogų ir trenkti jiems. Bet jeigu taip padarysiu neteksiu namų. Atsisukau į juos ir sumiaukiau,kad baigtu.
-Kas yra? Katytė pyksta?-paklausė Tae. Ignoravau jį ir toliau sekiau Seokjin. Įėjom į virtuvę.Nieko įpatingo ten nebuvo. Po kelių minučių prie manęs padėjo lėkštę ir dubenėlį. Lėkštėi buvo vištienos gabaliukų, o dubenėlyje vanduo. Pradėjau ėsti. Nes valgo tik žmonės o dabar esu katytė.
Jin pov
Miela katytė.
-O kur ji miegos?-paklausė Jimin.
-Mhm nežinau.-atsakiau.
- Su manim gali miegot.-pasakė Tae.
-Ne su manim.-pasakė Jungkook. Nu va prasideda.
-Baigit. Ji pati ir pasirinks su kuo ji norės miegot. Pirmiau leiskim jai pavalgyt tada ji pasirinks.-pasakiau ir nuėjau pažiūrėti ką veikia Gi. Ji lakė vandenį.
-Gi!-pakviečiau ją. Ji pasuko savo galvytę į mano pusę.
-Kai pabaigsi ateik. Turėsi išsirinti su kuo miegosi kol nupirksim tau gulta ir visko ko tau reikia.-pasakiau ir nusišypsojau. Tikiuosi ji mane suprato. Išėjau iš virtuvės.
Kaida pov
Man reikės rinktis su kuo miegosiu. Oj kaip sunku! Jin! Pasirinksiu jį! Nes jis mane parsivedė, bet Namjoon jis leido man pasilikti. Ughh. Kaip sunku.Pabaigiau ėsti. Eidama galvojau. Gal Jimin? Ne! Hoseok? Gal. Taehyung? Ne. Jungkook? Ne,nes jis mane palaikė berniuku. Namjoon? Gal. Jin? Gal.Yoongi? Ne! Nors gal. Nes jis man sugalvojo vardą. Katės vardą. Gerai liko tik Hoseok, Namjoon, Jin ir Yoongi.
-Nu Gi. Laikas pasirinkti..-tarė Tae. Ir šypsojosi iki ausų lyg gavotų, kad eisiu pas jį ir miegosiu su juo. Nebet jo sapne! Visi jie atsisėdo and žemės ir sudarė ratą, o aš vidury. Tai ką man rinktis? Blemba kaip sunku. Hoseok? Jis juokingas, mielas ir rūpestingas, bet ne. Jin? Mielas, geras,rūpestingas. Gal. Namjoon jis kaip Seokjin. Uhh. Sunku, bet reikia pasirinkti. Aš pasirinkau...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》
РазноеIstorija apie mergina kuri yra pusiau žmogus pusiau katė/katytė. Niekas to nežino išskyrus jos tėvus ir brolius. Kartą ji kažkaip sugabėjo atsitrenkti į vaikina. Jis atrodė malonus ir rūpestingas.Tas vaikinas pasiėmė ja ir parsinešė namo. Kaip j...