Оставаше половин час до работата ми и реших да мина през барчето на Кук и да си взема отново вчерашното Айс Кафе, защото беше наистина вкусно. Надявам се да не е странно да се поява пак там, но сама. Ами Кук ако си помисли, че наистина искам да сменя Юнги с него? А не просто заради кафето.
Чудех се дали да не звънна и на Юнги и да го питам защо ме разпитваше вчера и хем да го извикам за компания за кафето.
Резултати за сега:
а) Не, отиди сама, за да можеш да разпиташ Кук относно Юнги. 4)
б) Обади се на Юнги. 5)
в) Купи си кафе от друго място и не се обаждай на Юнги. 1)
-----------------------------
----
-----------------------------
Реших все пак да му се обадя, нали му плащам, ще ми прави компания, когато аз искам. Взех си чантата, обух се и излязох, като в същият момент набрах Юнги. След вторият сигнал, той ми вдигна.
- Да? - няма никакво възпитание това момче.
- Добро утро и на теб. Да, добре съм, благодаря, че пита! Спиш ли? - иронично му отговорих аз по телефона докато вървях с бавна стъпка към барчето на Кук.
- Не. - рече Юнги в същата секунда. Чувах някакви звуци около него, може би беше навън и той.
- Къде си? - попитах аз веднага.
- Обърни се. - това ме накара да се спра на място и да свия вежди. Ако бях в аниме, съм сигурна, че около мен щяха да се появят 10 въпросителни знака.
- Какво? - реших да проверя дали вярно съм чула.
- Обърни се просто.
Това вече беше странно, чух ехо, все едно Юнги се провика някъде около мен. Не знам защо, но ме хвана шубе, все едно бях във филм на ужасите и зад мен стой злодеят. Но си казах накрая, YOLO и се обърнах набързо.
- Много си смотана. - пред мен стоеше Юнги, държащ две кафета в ръцете си. Мигах на парцали и не знаех какво стана. - Затвори ти телефона, защото аз нямам празна ръка, както виждаш.
Заповяда ми господинчото и аз кимнах и изпълних заръката му. ( А как е говорил по телефона? С хендсфри или там както му се казва) Юнги обърна глава на една страна за да не ме гледа право в лицето и ми подаде едната чаша с кафе. Аз продължавах да мигам на парцали, но все пак го взех.
ESTÁS LEYENDO
Мъжка Проститутка [ Ти Избираш]
FanficИмаш нужда от кавалер за сватбата на най- добрата ти приятелка, но в живота ти не присъстват мъже. По случайност попадаш на онлайн сайт за мъже "под наем". Защо пък не? История, в която ти избираш как да продължи!