Hali,
Szóval megint random kiválasztottam a díjaim közül egyet, amihez épp van hangulatom és kedvem is.
A jelölő fANNtastic22, köszönöm neki! ❤😘Kérdések és válaszaim:
1. Melyik az a három könyv/film, ahova legszívesebben ellátogatnál?
- Harry Potter világa, Percy Jackson világa, (Éhezők viadala kizárva, Beavatott...hát nem is tudom..., Dragonlance...visszamenni a technológiai fejlődésben ezer évet...kösz nem..., az Útvesztőt inkább kihagynám, ...), és a Kane krónikák világába.2. Palacsinta vs gofri. Melyiket szereted jobban?
- PALACSINTAAAA 😏😏😏3. Mi volt az első írásod címe?
- Wattpades, vagy a legelső?
A legeslegelső írományom ''A krónikás'' volt.
Így belegondolva nem is volt olyan rég...4. Ki a kedvenc szereplőd valamelyik általad elolvasott könyvből?
- A Dragonlance krónikákból oda és vissza vagyok Raistlinért (Múlt és a jövő ura, feketeköpenyes mágus) és Dalamarért (Sötételf, feketeköpenyes). Rengeteg jó szereplővel találkoztam olvasás közben, mégis ők ketten fogtak meg úgy igazán (főleg Raist).Tudom, nem erről szólt a kérdés, de ha minden eddigi általam olvasott könyvet és megnézett filmet összevetünk, akkor a kedvenc karaktereim Laureline és Valerian a Valerian és az ezer bolygó városából.
5. Te is várod a Roxfortból a levelet?
- A lottó ötöst is lehet várni...6. Láttad a Szemfényvesztők c. filmet?
- A második részt is, az egyik favoritom. 😊7. Sportolsz valamit? Ha igen, akkor mit?
- Teniszezem és squasholok (fallabda), viszont a következő tanévben már nem fogom folytatni a teniszt, mert nem valami jók a partnereim és az edzőm.Kihívottaim, akiknek ugyanezeket a kérdéseket szánom:
LordPapirkutya
HungarianDemigoddess
Anna_the_bookgirl
stargaze_all_night
HyBeccaTovábbi kellemes napot! 🌺