9. Рокля за принцеси.

1.5K 146 64
                                    


Да, щеше да е хубаво да отида, ако имах наистина нещо официално за обличане. Но, нямах. Стоях пред гардероба си и стигнах до извода, че рокли нямам, поли нямам, само дрехи, тип спортни и тип пенсьонерка или счетоводителка. А време да купя нещо, нямах. А роклята с която щях да бъда за сватбата, ще е готова след 2 дена.

Какво да правя?

а) Отиди с дънки и маратонки.

б) Обади се на Юнги, за да му кажеш, че няма да отидеш.

в) Обади се на Юнги за помощ. 



Обхвана ме паниката и реших просто да се свържа с Юнги и да му съобщя, че нямам какво да облека, и ако има предложения някакви, да даде, като например "недей идва", хм. 

- О, Т/И, идваш ли? - чух гласът на Юнги, още след първият сигнал на телефона. Гласът му звучеше нежно, явно като е покрай много хора, става мил. 

- Ами .. имам проблем с облеклото. Нямам какво да облека ... и аз се чудех.. - не знаех как да си формирам въпроса или по - скоро зовът за помощ. Млъкнах за секунда, в която се молех да се е усетил за проблема ми. Така и стана, слава на Нептун. 

- Нямаш какво да облечеш, нали? - ии ето го отново лошият му сопнат глас. 

- Да.. - като малко дете, направило беля, отговорих. 

- Очаквах го. - заговори той, сякаш през телефона видях малката му саркастична усмивка. След секунда се почука на вратата ми. 

- Юнги, ще изчакаш ли малко, някой почука на вратата. 

- Не е просто някой, а моята помощ. Облечи дрехата, която ти изпратих и си домъкни задника тука. Бързо. - все едно ме нахока мама ми. Че и накрая ми затвори телефона. Можех поне да му кажа едно благодаря, но той явно не го желаеше. 

Объркана от ситуацията, на вратата пак се почука, и се усетих, че аз трябва да я отворя. Пред мен стоеше красив господин, познат ми се стори, но нямах време за това.

- Госпожица Т/И? - попита ме момчето с доста дълбок глас, от които дори косъмчетата по корема ми настръхнаха.  Кимнах в отговор, все пак. - Това е от Юнги. - стоящият пред мен ми подаде една средно голяма кутия и ми се усмихна чаровно. Не бях виждала до сега такава усмивка, все едно беше от онази емотикона, с квадратната усмивка. 

Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن