Aš pasirinkau...Namjoon. Jis nėra mano bias, bet jis priėmė mane. Priėjau prie Namjoon ir parodžiau,kad pasirinkau jį.
-Ughh... ji pasirinko Namjoon,bet kodėl?-paklausė Jungkook.
-Nes aš leidau jai čia pasilikti.-pasakė apsidžiaugęs Namjoon. Jus gal aiškeregis? Ar minčių skaitytojas? O gal jis tiesiog labai protingas.
-Gerai laikas miegot. Rytoj anksti keltis.-pasakė Namjoon.
-Bet...-kažką norėjo pasakyti Jimin bet ji pertraukė Jin
-Jokių 'bet' greitai į lovą.-surėkė Jin eomma. Visi pradėjo murmėti sau po nosim kažka išskyrus Yoongi ir RM. Suga jug mėgsta miegot. Pasižiūrėjau į Namjoon, o jis į mane. Priėjo prie manęs ir pritupė, bei paėmė į rankas.
-Labanaktis.-pasakė Namjoon.
-Labankt Namjoon,labanakt Gi.-pasakė Jin ir priėjas prie manęs ir RM pabučiavo mane į kaktą. OMFG. Kim Seokjin iš BTS man pabučiavo kakta!
po 3 mėnesių
Per tuos tris mėnesius suartėjau su jais. Labai. Turiu nuosavą kambarį. Žinoma ten yra ir lova,bet aš miegu ten kur mano vietaz.Va ką man nupirko per visą laiką. Bet man atrodo laikas jiems pasakyti. O jeigu išmes mane. Nesvarbu nors ir bus skaudu. Jie manimi rūpinosi ir paslaptis visas išpasakojo. Gerai, kad kai paskutinį kartą verčiausi į kate buvau apsirengus sau per dideliu drabučius tai turėčiau pasiversti ir vis dar būti su jais. Gerai reikia. Nulipau žemyn laiptais. Visi buvo svetainėję. Iėjau į svetainę.
-Meow.-sumiaukiau ir visi pasižiūrėjo į mane.
Jungkook pov
Kai Gi sumiuaukė mes visi pasižiūrėjom į ją. Ir ji prieš mūsų akis pasivertė į žmogų. WTF. Ji pasižiūrėjo į mus.Wow. Ji graži.
-Vaikinai....-tik tiek pasakė mergina.
-Tu mergina? Kaip tai įmanoma?-paklausė Jimin.
-Aš esu pusiau žmogus pusiau katė. Todėl taip ir yra. Bet jeigu nepatinku aš išeisiu ir netrukdysiu jūsų. Be to ačiū už viską.-pasakė ir nusišypsojo. Jos šypsena tokia graži!Jau ruošėsi eiti.
-Palauk!-surėkėm visi. Ji atsisuko į mus.
-Pasilik. Vistiek turbūt neturi kur eiti.-pasakė Jin.
-Tikrai?! Ačiū jums labai.-pasakė ji.
-Koks tavo tikras vardas?-paklausiau.
-Kaida. Japoniškas vardas reiškiantis drakoną. Be to man 19 metų. Bet kai būsiu katyte vadinkit kaip vadinot.-pasakė Kaida.
-Amm. Gerai Kaida. Tau reikia naujų rūbų. Eik Jungkook kažka duok iš savo, o kai ateisit važuosim į prekybos centra apsipirkti.-pasakė Namjoon. Aš linktelėjau ir mes abu nuėjom į mano kambarį.
-Tai Kaida...
YOU ARE READING
Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》
RandomIstorija apie mergina kuri yra pusiau žmogus pusiau katė/katytė. Niekas to nežino išskyrus jos tėvus ir brolius. Kartą ji kažkaip sugabėjo atsitrenkti į vaikina. Jis atrodė malonus ir rūpestingas.Tas vaikinas pasiėmė ja ir parsinešė namo. Kaip j...