ΑΝΏΝΥΜΗ ΑΦΙΈΡΩΣΗ 😉

7 2 0
                                    

     Ήταν Δεκέμβρης όταν η σία μου έστειλε ένα Γειά στο ινσταγκραμ μου...  Γνωριζόμασταν  από παλιά πήγαιναμε μαζί αγγλικά...Αλλά δεν είχαμε κάποια ιδιαίτερη σχέση   απλά ήμασταν γνωστές...Μια μέρα μου έστειλε και από εκεί άρχισαν όλα. Ήταν ο μόνος άνθρωπος που ένιωσα κοντά μου μόνο από ένα Γειά το μέσα μου έλεγε πως κάποτε θα γίνουμε κάτι παραπάνω από φίλες  δηλαδή κολλητές αδερφές.  Μέρα με τη μέρα ερχόμασταν πιο κοντά και πιο  κοντά και έτσι γίναμε κάτι παραπάνω από κολλητές αδερφές δηλαδή.....Με τη σια ήμουν ο εαυτός μου . Με στήριζε και με βοηθούσε σε ότι και αν κάνω Η αγκαλιά της ήταν πάντα ανοιχτή για μένα
   Την αγαπούσα και την αγαπάω πάρα πολύ ακόμα και αν αυτή αμφιβάλλει.
    Κάθε μέρα μιλάγαμε από  μυνηματα βιντεοκληση η απλή κλήση. Επειδη δεν  μεναμε κοντά 😢 Μετά αρχίσαμε τις πρώτες μας συναντήσεις  και μου χάρισε ένα κόλιε καρδιά 😢  Στις συναντήσεις  μας δεν μιλούσαμε γιατί είμαστε μια συνέχεια αγκαλιασμενες γιατί έλειπε η μία στην άλλη. Αν και κάθε μέρα μαλώνουμε είναι η ρουτίνα μας πλέον  αλλά οι συγκρούσεις δυναμώνουν μια φιλία ακόμη πιο πολύ. Με τη σια  αισθανόμουν αλλιώς ήξερα πάντα ότι ήταν εκεί για εμένα αν και ζήλευα παραπάνω απο ότι έπρεπε τη περιόρισα  σε πολλά πράγματα λάθος μου απλά την νοιάζομαι και την νοιζομουν πάρα πολύ.... Ώσπου ήρθε η μέρα που τρίτος μπήκε ανάμεσα μας και τα διέλυσε  όλα 😢 η σια μου κρατάει μούτρα δεν μου μιλάει δεν είμαστε όπως πριν νιώθω μέρα με τη μέρα πως τη χάνω όλο και πιο πολύ.. Έκανα ένα τεράστιο λάθος που τη πλήγωσε αλλα έχω πράγματικα μετανιωσει ήταν λάθος μου μεγάλο την αγαπώ πολύ  και θέλω να είμαστε όπως πριν είναι τα πάντα για μένα 😢χωρίς αυτήν δεν  θα αντέξω ήταν το στήριγμα μου... Και αν το διαβάσει  θέλω να ξέρει πώς την αγαπώ πολύ και τη λατρεύω ακόμα και αν επιλέξει να ζει χωρίς εμένα 😍😍😍😍Και δεν πρέπει η φιλία μας να διαλυθεί από ένα λάθος!
  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My little friend!Where stories live. Discover now