Resim Koray :))
Bölüm İthafı : senaa_1
Bu eski erkek arkadaşım Koraydan başkası değildi.Burada ne işi vardı ? Neden gelmişti ?
Annem üzerimi birkaç kez süzdükten sonra ayaklarımda takılı kalmıştı . Çünkü çıplaktı. Beni incelemeyi kestikten sonra '' Ben sizi yalnız bırakayım '' diyen annem ' e '' Yalnız bırakmana gerek yok anne . Koray da şimdi gidiyordu zaten '' dedim ve ilerleyip odama girdim.Aynıydı hiç değişmemişti.Sadece saçlarının şeklini değiştirmişti o kadar ...
Hemen odamın içinde bulunan banyo ' ya girerek üzerimdeki ıslak çamaşırları çıkardım ve kirli sepetine attım.Üzerimde sadece iç çamaşırlarım vardı.Duşakabini açıp içine girdim.Sıcak suyu açıp bedenime işlenmiş olan tuzlu sudan arındım.Saçlarıma badem özlü şampuanımı yedirdikten sonra duş lifimi elime alarak lavanta kokulu jelimi üzerine döktüm.Ve vücudumu nazikçe ovaladım.
Köpüklerden arındıktan sonra suyu kapatıp duşakabinden çıktım.Bornozumu bedenime sardım.Banyo dolabını açıp saç kurutma makinesini elime aldım.Fişe taktıktan sonra saçlarımı kurutmaya başladım.
İşim bittikten sonra banyodan çıkıp dolabımın önüne geldim.İç çamaşırlarımı giydikten sonra siyah eşofman altı üzerine mavi bol baskılı tişörtümü giydim.Saçlarıma ellerimle doğal görünümlü kıvırcıklar yaptım.Son olarak ayıcıklı pofuduklarımı giydim , yatağıma yattım ve çantamdan yeni aldığım telefonumu çıkararak kurcalamaya başladım.Telefon defterimden rehberime kişi ekledim.Ve sonrada birkaç uygulama.Canım sıkılmıştı.Annemin yanına gitmek için yataktan kalktım ve odamdan çıktım.Salona geldiğimde Koray koltukta uyuyordu.Annemde tam o sırada mutfaktan çıkmıştı.Şaşkınlıkla anneme bakarak '' Anne neden bizde kalmasına izin verdin ? '' dedim.Koray ' ın bana neler yaşattığını , beni nekadar çok üzdüğünü biliyordu.Ama yinede hiçbir şey olmamış gibi evimizi ona açıp kalmasına izin vermişti.Annem cevap vermeyince ses tonumu biraz daha yükselterek '' Anne ona neden bizim evimizde kalmasına izin verdiğini sordumm '' dedim.Annem fısıldayarak '' Şişşt sessiz ol uyuyor çocuk.Seninle konuşmak istiyormuş.Sen odana girince o kadar çok gelmeni bekledi.Sonrada uyuya kalmış '' dedi.'' Birde sessiz ol mu diyorsun anne ? '' dedim bu sefer . Hiçbir şey demeyince mutfağa girip kendime gevrek hazırladım ve mutfaktan çıktım.Annem yoktu.Sanırım yatak odasına gitmişti.Bende salona gidip kırmızı tekli koltuğa oturdum.Ve gevreğimi yemeye başladım.
Gevreğim bittikten sonra tabağımı önümdeki masaya koydum ve oturduğum koltukta düşünmeye başladım.Benimle ne konuşmak istiyor olabilirdi ki ? . Hemde bu geçen zamandan sonra ...
Düşünmeye dalmışken Koray ' ın yattığı koltukta hareketlenmeye başladığını gördüm.Ve uyandığını gördüğümde oturduğum koltuktan kalkarak ilerlemeye başladım.'' Ecem bi dur lütfen . Beni bi dinle '' dedi uykulu sesiyle .Umursamadan ilerlemeye devam ettiğimde ayağa kalkarak kolumdan tuttu ve beni kendine çekti.Şuan çok yakındık ve o herzaman olduğu gibi sadece dudaklarıma bakıyordu.Ben ise gözlerine ...
Bu yüzden ayrılmıştık zaten.Onun için aşk öpüşmekti , yiyişmekti .Çıktığımız zamanlarda da bunlara başvurduğu an konuyu değiştiriyordum veya yanağından öpüyordum.Ben böyleydim çünkü . Kıvanç beni öptüğünde garip hissetmiştim.İlk defa dudağımdan öpülmüştüm çünkü . Dudaklarımdan ayrıldığında da yüzüne tokatı yapıştırmıştım.Neyse bunları hatırlamak istemiyordum...
2 adım geri adım atarak konuşmasını bekledim.Birkaç saniye sonra konuşmaya başlamıştı. '' Ecem ben çok pişmanım . '' deyince soğuk bir yüz ifadesi ve ses tonumla '' eee '' dedim.Gözlerini kaçırdıktan sonra '' Eee si tekrar birlikte olalım '' dedi. Ve ben kahkahayı bastırdım.Oldu canım . Hahaha tekrar birlikte olmak istiyormuş .
Kahkaham bittikten sonra bana garip garip baktığını görmüştüm . Ve sonra tekrar konuşmaya devam etti . '' Seni seviyorum '' deyince '' Saçmalamayı kes ve evimden defol '' diyebildim sadece . Gerçekten hala seviyor muydu ?
Elini saçlarıma sürttükten sonra '' Tamam gidiyorum prenses '' deyip ilerliyordu ki '' Bana sadece Emir prenses diyebilir '' demişti o lanet olası , kahrolası ağızım . Ellerimi ağızımda buluşturup vurmaya başladım.'' Demek yeni sevgili yaptın '' deyince '' hayır bb-biz sevgili değiliz bb-bak gerçekten '' dedim.Biraz güldükten sonra '' O zaman platonik aşıksın '' dedi.Ellerimi yumruk şeklinde yapıp göğüsüne vurmaya başladım ve '' Hayır değilimm '' dedim . Evet Emir ' e platonik olarak aşıktım . Ama bir türlü kabullenemiyordum ...
Göğüsüne vurduğum ellerimi tuttuktan sonra '' Evet Ecem öylesin '' dedi.Hiçbir şey demeden etrafı incelemeye başladım.Diyecek birşey yoktu . Haklıydı . Etrafı incelemeyi bıraktıktan sonra gözlerine bakarak '' Evet Emir ' e platonik olarak aşığım '' dedim.Biraz düşündükten sonra '' Bunu Emir biliyor mu ? '' deyince '' Hayır '' dedim. Koray biraz sırıttıktan sonra '' Bunu Emir ' e söylemeyi düşünmüyorsundur herhalde ? '' dedim soru sorarcasına bakışlarım ve ses tonumla. Sırıtarak '' Aslında düşünüyorum '' dedi. '' İster düşün ister düşünme Emir ' in kim olduğunu ve nerede oturduğunu bile bilmiyorsun '' dedim kendimi teselli edermişcesine ses tonumla . '' Şimdilik bilmiyorum , ama öğrenicem '' demişti . Hayır bu olamazdı ...
Birden panikleyerek '' Koray bak lütfen Emir ' e söyleme lütfen '' dedim .Daha deminki sertliğimden , soğukluğumdan eser kalmamıştı.Çaresiz bir yüz ifadem ve ses tonumla Koray ' a yalvarıyordum . Hepsi bu ...
'' Şu kedi bakışların varya Ecem , onlar herzaman işe yarar '' deyince güldüm . Ve sonradan konuşmasına devam etti . '' Bir şartım var '' dedi.Bir şartı vardı bu ne olabilirdi ?
'' Nedir ? '' diye sorunca ilk önce 32 diş sırıttı ve sonra '' 1 hafta boyunca sevgili gibi olucaz '' deyince '' Nee , nasıl yanii ? '' dedim. Dudağını yaladıktan sonra '' Madem tekrardan birlikte olamıyoruz ... '' dedi. Meraklı bir yüz ifadem ve ses tonumla '' Eee '' dedim . '' O zaman 1 hafta sevgiliymişiz gibi davranıcaz . Ve bu sayede Emir ' e platonik aşık olduğunu kimseye söylemeyeceğim '' dedi . Ağızım ' O ' şeklinde bir süre durduktan sonra nihayet konuşabilmişti. '' Peki ama abartmak yok '' dedim bıkkınlıkla.Kafasıyla onaylayıp zaferle gülümsediğinde gözlerimi sinirle ondan kaçırmıştım . 1 hafta boyunca beni neler bekliyordu şimdiden tahmin edebiliyordum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİM OL.
Romance''Senin gülüşüne,bakışına,sevgine ihtiyacım var.'' -PRENSESİM OL.