Inceputul unei noua relatie

14 1 0
                                    

Astăzi a fost ziua. Gesy urma să iasă și să-și mărturisească dragostea pentru Inu-chan ... Cu un cadou.Azi este Ziua Îndrăgostiților, iar Gesy a fost nervos în ultimele săptămâni. Oare Inu-chan ar respinge darul și dragostea lui sau va simți același sentiment? Gesy oftă.El și-a parcat mașina în drumul lui Inu . Nu era sigur dacă era încă pregătit. Ridicând florile aproape de piept, își dorea el însuși noroc, și a ieșit din mașină.În timp ce se uită la casa lui Inu, văzu' perdelele din față, iar Inu-chan privea afară. Când Inu-chan îl observă, ea zâmbi, apoi se răsucește să răspundă la ușă. Gesy urca pe treptele verandelor.Înainte de a putea bate, Inu-chan deschise ușa și, practic, îl trase.

"De ce ești aici?" "Nu vei petrece ziua cu Diana?" Inu-chan observă florile și arătă cu degetul spre ele. "Sunt pentru Diana? Sunt frumoase! Le va iubi!"

"Ah ... nu, nu," Gesy rusinat," Sunt pentru tine ".Inu-chan a fost uimita. 

"Gesy ... Ce vrei să spui?"" Încerc să spun că ... chiar te-am plăcut pentru o vreme"

"Dar, dar Diana ... "  

"S-ar putea chiar să am mai multe sentimente decât" cum ar fi "și ..."

"Nu va fi trista?"

"Cred că te iubesc," termină Gesy.

Inu-chan își deschise gura ca să spună ceva, dar îl închide repede. Ea a studiat buchetul mai aproape.

"Gesy, sunt flatata. Sunt cu adevărat, dar trebuie să întreb despre ..."

"Am parasit-o pe Diana."

"De ce ai părăsit-o?" "Voi doi ați fost atât de fericiți împreună, cel puțin mi sa parut așa."

Gesy se uită la Inu-chan, privind în ochii ei.

"Am lăsat-o pentru tine."

 Gesy se apropie de Inu-chan, apucând florile și așezându-l undeva în apropiere. Gesy luă mâinile lui Inu-chan înainte de a protesta.

"Am avut un sentiment de a fi mai fericit cu tine. Nu stiu daca chiar ma placi. Nu stiu daca chiar iti plac barbati. Dar stiu ca de fiecare data cand ma uit la tine si de fiecare data cand aud vocea ta și acel râs frumos, cred că sunt îndrăgostit fără speranță de prietena mea".

Inu-chan continuă să se holbeze la Gesy. Fața ei era roșie pură. Inu-chan se uită la mâinile lui Gesy, care se împleteau cu el.

"Gesy, niciodată nu știam că ai simțit așa ceva despre mine. Întotdeauna mi-am împins sentimentele pentru aceleași motive."

"Deci ... tot timpul de asta ..." Cuvintele lui Gesy se îndepărtau. Era prea îngrijorat de sentimentele sale și de gândul teribil de a fi respins, că nu a recunoscut niciodată afecțiunea lui Inu-chan față de el.

Inu-chan da din cap, cu un zâmbet slab pe față." Gesy, ai fi putut mărturisi mai devreme. M-ai ținut în așteptare, prietene."

"Îmi pare rău. Oh, și Inu-chan?"

"Ce este?"

Gesy se aplecă mai aproape și mai aproape de urechea lui Inu-chan.

"Inu-chan, vrei să fii iubita mea?" șopti el.

"Bineînțeles, Gesy," strigă Inu-chan,imbratisandu-l pe Gesy.

Avea un sentiment că a fost începutul unei relații frumoase.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Valentine's dayWhere stories live. Discover now