Söyledim ama detaya falan inmedim
Ah bide indeydin Namjoon
Çok istiyorsan anlatırım detayları ama zaten birşey yapamadık. Çok güldüler biliyormusun.
Kızlar biliyor yani şimdi.
Mümkün mertebe söylemiştir sevgilileri.
Ah Namjoon seni öldüreceğim
Yapmadan ölmem merak etme.
Herkesin ortasında kafasına vurdum. O bunu yapacağımı bilse de geri çekilmedi.
Şaşkın bakışlar üzerimize dikilmişti.(Suga)
Yalnış birşey mi söyledim?
Yoksa çıkmıyormusunuz.Kıpkırmızı kesilmiştim. Ne diyeyim şimdi. Yok biz çıkmıyoruz mu. Eee herşeyi biliyorlar zaten böyle birşey neden söyleyeyim ki.
Namjoon kurtar beni çok utanıyorum.Tamam tamam utanma bu kadar.
(Namjoon)
Çıkıyoruz da kafamda sinek konuşmuş onu kaçırmak için vurdu.Ah bu daha az utanç verici çok sağol.
Herkse sohbet ediyordu. Sonra Çindeki seyahatten söz açıldı.
(Tae)
Çine gidiyoruz biliyorsunuz sizde kızlar.Üçümüz de çocuk gibi ağzımızı büzerek aynı tipte ve aynı şekilde.
Biliyoruz
Dedik.
(Jimin)
Şu an kendimi zor tutuyorum.(Jungkook)
Dudağını şöyle yapma(J-Hope)
Bence de öyle yapmayın.(Namjoon)
Merve yapma lütfen gerçekten ağlamanı istemiyorum.Bu sözler bize fazla gemiş olmalı ki ağlamaya başladık.
Jungkook hemen Beste'yi yanına almıştı.
(Jungkook)
Sadece bir hafta güzelim.
1 hafta olmayacağım yanında.(Beste)
Ya sana birşey olursa.(Jungkook)
Ne olabilir ki biz hep gidiyorduk önceden şimdi de aynısı sadece gidip programlara katılacağız.(Beste)
1 haftayı geçecek bunu sizde biliyorsunuzDiyip Jungkook'un omzundan kalktı.
(Jin)
Aslında gerçekten 1 haftayı geçebilir Çinden sonra Japonya'da da bir konser verecekmişiz. Çinin birkaç yerinde vereceğiz konseri.
Bay PD konuşurken duyduk Tae ve J-Hope ile birlikte.(J-Hope)
Aslında bunu kızların duymasını istemezdik ama Bay PD uzaklaştıracak nerdeyse 1 ay kadar bir plan ayarlamış.(Namjoon)
Sadece Asya için mi
1 haftada bitiririz ki Çin ve Japonyadaki konseri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARI ÖLÜMSÜZ (~KNJ) Düzenleniyor
Fiksi Penggemar1. EN ÖZEL KİTAP (🎈🏯🇰🇷) Dünyada çok zaman geçirdim. En başlarda burayı yok etmek istiyordum. Ama şimdi durumlar çok değişti. Küçük bir kızın ablası oldum. Arkadaş edindim. Ve aşık oldum. Amca burayı yok edemem benim insan olmama yardım et. Onla...