Selam herkese ben geldim. Biliyorum uzun bir süredir buralarda yoktum. Üniversite sınavı biter bitmez sizlere yeni bir bölüm getirdim. Umarım beğenir ve yorum yaparsınız bir daha ki bölüm için vote ve yorum vermeyi unutmayın...
Bu bölümü @CeylanAkn itaf ediyorum... Umarım beğenirsiniz......
Düğünden bir hafta sonra
Z. A.
Sabah uyandığımda uzun süredir olduğu gibi karnımın üstünde ve boynumda baskıyı hissederek uyandım. Şu son bir haftadır o kadar mutluyum ki iyi ki diyorum iyi ki
evlenmişiz. Ben bunları düşünürken Kerem yavaşça gözlerini açtı." Günaydın aşkım."
" Günaydın güzelim."
" E ne bekliyoruz hadi kalkalım artık"
Diyip kalkmaya çalıştım. Evet sadece çalıştım çünkü tam kalkarken Kerem bey belimden tutup yatağa tekrar çekti.
" Bence böyle durabiliriz."
" Aşkım benim için sorun değil ama sen şirkete gidiceksin. Ve böyle durmaya devam edersen geç kalıcaksın."
" Nasıl ya bugün pazar değil mi?"
"Hayır sevgilim bugün pazartesi."
" Of ya."
" Aşkım hadi. Kalk Bi duş al üzerini giy hadi. Bende sana o arada güzel Bi kahvaltı hazırlıyım."
Dedim ve bu sefer yataktan kalkıp mutfağa geçtim ve kocam için güzel ve sağlıklı bir kahvaltı hazırladım. Herşey hazır olunca Kerem de geldi ve masaya geçip sessizce yemeğimizi yedik. Daha sonra zorda olsa Keremi işe gönderdim. Sonra ise etrafı düzenleyip üzerimi giydim.
Daha sonra kıza bir makyaj yapıp kızların yanına sahildeki kafeye geçtim.
A" Zeynep günaydın. "
" Günaydın Ayça nasılsın? "
A" İyiyim Zeynep de şu kafeyi bi bitirsek daha iyi olucam. "
" Ya tamam halledicem ben onu hem tanıdığım iç mimar bugün gelicek ben yoldayken konuştum bi yarım saat sonra burda olurmuş. "
A" Ay çok iyi olur ya. "
M' A Zeynep hoşgeldin canım."
"Hoş buldum canım."
M" E evlilik nasıl gidiyor? "
" Yani güzel. Mutluyuz. "
Dedim ve telefonum çalmaya başladı.
" Efendim hayatım. "
" Aşkım napıyorsun? "
" Hiç aşkım. Kafeye kızların yanına geldim. Sen napıyorsun? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlatamadım
Teen FictionSiz hiç doğduğunuz da annenizi öldürmek zorunda kaldınız mı? Yaşamı doğduğu günden beri berbat olan bir kızın hikayesi. Babasız büyüyen bir kızın hikayesi...