4 dalis

325 41 6
                                    

-Tai Kaida... kur tavo tėvai?-paklausiau.
-Nežinau. Jie mane paliko.-pasakė ji be emocijų.
-Užjaučiu.-pasakiau ieškodamas spintoj ką jei apsirengus. Radau.
-Imk.-tariau ir padaviau jai.
-Ačiū.-tepasakė ji.
-Eik į vonia nusimaudik ir apsirenk. Aš palauksiu čia.-pasakiau. Ji linktelėjo ir nuėjo į vonia
po 10 minučių.
Ji pagaliau išėjo. Jai daviau šiuos rūbus:

 Jai daviau šiuos rūbus:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Wow. Tau tinka mano drabužiai-pasakiau ir nusijuokiau. Ji tik susišypsojo.
-Einam.-vėl pasakiau. Ji linktelėjo.
Jin pov
Negaliu patikėti. Katyte kuria parsinešiau prieš tris mėnesius yra mergina. Ughh... kokia čia nesąmonė!
-Amm. Gal reikia jai išnuomoti kambarį kažkur ir tegul susiranda darbą, nes man naštos nereikia.-pasakė Yoongi. Jis teisus. O ką mūsų merginos pagalvos.
-Sutinku.-pritariau jam.
Kaida pov
Kodėl? Kodėl? Jaučiau kaip akyse susikaupia ašaros. Pasižiūrėjau į Jungkook. Jis buvo nustebęs ir piktas. Nubėgau laiptais žemyn ir nubėgau kur jie buvo.
-JEIGU AŠ JUMS NAŠTA TAIP IR SAKYKIT! O NE UŽ NUGAROS KALBĖKIT! BUVO KLAIDA PASITIKĖTI TAVIMI JIN. PASITIKĖTI JUMIS VISAIS išskyrus tave Kookie.-pasakiau ir nusišypsojau jsm.- JAU TREČIA KARTĄ MAN ŽMOGUS SUDAUŽO ŠIRDĮ. DAUGIAU TO NEBUS. ADIOS AMYGO.-išrėkiau viska ir išbėgau iš ten. Girdėjau kaip mane šaukia, bet aš bėgau ir bėgau kol į kažką neatsitrenkiau.
-Atleiskit nemačiau jūsų.-atsiprašiau jo ar jos.
-Kaida čia tu?-paklausė žmogus į kurį atsitrenkiau. Kaip jis žino mano vardą? Pakėliau galvą. O dieve čia jis. Mano vaikystės draugas. Kuris žino apie mano sugebėjima, bet turbūt pamiršo jau jį.
-Guanlin? Čia tu?-paklausiau.
-Taip. Iš kur tu čia?. Kaip teta su dėde?-paklausė jis. Net nežinau kaip jam pasakyti viska.
-Papasokosi kai nueisim į kavinę.-pasakė Lai Guanlin.
Po 2 valandų
Guanlin pov.
Ji viską man papasokojo.
-Kaip jie drįso! Be to gali su manim gyventi ir mano draugais jie tikrai neprieštaraus.-pasakiau.
-Ką!? Ne nereikia nenoriu būti našta.-pasakė ir papurte galvą.
-Nebūsi. Patikėk. Nebūsi. Be to susipažinsi su jais.-pasakiau.
-Gyventi su tavim ir likusiaks Wanna One nariais. Net nežinau.-atsakė ji ir atsigėrė vandens. Vis dar nepamirštu, kad ji yra pusiau katė, pusiau žmogus.
-Prašau...-paprašiau jos ir pažiūrėjau šuniuko akytėmis.
-Žinai, kad tos akys manęs nepaveikia. Bet gerai. Sutinku.-pasakė
-Yay. Einam dabar.-pasakiau.
Po 20 minučių
Kaida pov
Jau buvom prie namo durų. Jis atrakino duris ir mes abu įėjom.
-Vaikinai! Ateikit čia greit! Prašau!.-surėkė. Vėl girdėjau žingsnius.
-Kas atsi...-jis sustojo kai pamatė mane.
-Prisimenat Kaida.-pasakė Guanlin. Jis apie mane pasakojo.
-Ai ta mergina. Ji tavo vaikystės draugė ir gali pasiversti į katyte. Jug sakiau tai tik tavo vaikystės fantazijos.-pasakė vaikinas. Jo vardas spėju Daniel. Tuoj aš jiems įrodysiu. Pagalvojau apie katyte. Ir pavirtau ja
-Moew.-sumiaukiau. Jie visi išsižiojo. Vėl atvirtau į žmogų.
-Aš tikra. Ne jo iliuzija.-pasakiau ir susišypsojau

Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》Where stories live. Discover now