Jin
Obudził ciebie twój znienawidzony budzik. Wstałam i poszłam do kuchni żeby coś zjeść, lecz niestety nic nie było w lodówce. Z racji tego że nie chciało Ci się iść do sklepu to poszłaś do najbliższej ci kawiarenki w której jest oferta śniadaniowa.
~~~~~~~~~~~~~~~
Po wykonaniu porannej rutyny poszłaś do wcześniej wspomnianego miejsca czyli kawiarenki. Włożyłaś swojego Iphon'a do tylnej kieszeni i kartę płatniczą do twojego case'a. Zakluczyłam drzwi i poszłam. Zajęłam stolik na dworze i po krótkiej chwili podeszła do ciebie kelnerka złożyłam zamówienie i zaczęłam sprawdzać social media. Przerwała mi ta sama kelnerka lecz tym razem z moim zamówieniem. Stwierdziłam że kawę wypiję jak będę wracać więc podziękowałam, zapłaciłam i wyszłam. Poszłam do parku i usiadłam na ławce. Nikt nie siedział na tej ławce więc położyłam na niej nogi. Po chwili jakiś mężczyzna w masce do mnie podszedł.
-Mogę się dosiąść?
-Tak jasne siadaj
-Dzięki.-Jak masz na imię?
- Hyo a ty?
-Jin miło mi cię poznać.
-Mi też
(twoje myśli)
Skądś znam te imię ale nie wiem skąd dobra jak wrócę to sprawdzę w internecie.
(koniec twoich myśli)Rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym tak jak znalibyśmy się od piaskownicy. Niestety chłopak musiał już iść. Ja też w sumie też powinnam już się zbierać.
~Time skip~
Sprawdziłam kto to i wyszło mi że to jest Jin z Bts. Moja przyjaciółka jest ich wielką fanką i ciągle nalegała żebym chociaż jedną piosenkę ich wysłuchała. Stwierdziłam że to jest odpowiednia pora żeby posłuchać sobie ich piosenek. Pierwsze co włączyłam to było DNA. Teraz się już nie dziwię dlaczego ona to tak lubi.
Yoongi
Szłaś spokojnie ulicami Seoul. O dziwo o tej porze było pusto. Stwierdziłaś że pójdziesz do kawiarenki na kawę. Poszłaś do Costy i zamówiłaś Iced viva vanilla wzięłaś to na wynos bo nie chciało tobie tam siedzieć. Usiadłaś na pierwszej lepszej ławce akurat tak się składa że nikt tam nie siedział usiadłaś i zobaczyłaś jakiegoś chłopaka w masce ścigany przez dwóch mężczyzn też w maskach. Chcieli go zaatakować lecz on się obronił i uciekł. Ci dwaj podeszli do ciebie i chcieli ciebie pobić ale zjawił się znowu ten chłopak i ciebie obronił. Spytał się ciebie czy wszystko w porządku a ty z łzami w oczach pokiwałaś głową na tak. Chłopak mimo to z tobą został i próbował ciebie rozśmieszyć żebyś nie płakała.
~time skip~
Zaprzyjaźniłaś się z chłopakiem i dowiedziałaś się że ma na imię Yoongi. I nie do końca wiedziałaś czy to Yoongi znany jako Suga czy poprostu jakiś zwyczajny Koreańczyk. Stwierdziłaś że się o to go spytasz.
CZYTASZ
~imagine~ życie z Bts {ZAWIESZONE}
FanfictionPoprostu imagine z bts Masz na imię Hyo bo wkurza mnie T.I