Medya: Evet canlarım, Medya da ki Buz Kral adlı kitabımı Profilime girerek okuyabilirsiniz. Sizleri Seviyorum.
"Bana bunu söylemeliydin." Ulas yüzüme anlamaz bir şekilde baktı.
"Neyden bahsediyordun kanka sen?"
"Araf' ın kim olduğunu biliyormuşsun." dedim.
"Bunu sana kim söyledi?" dedi.
"Kim söylediyse söyledi. Bana niye söylemedin?"
"Sözüm var Ahenk, özür dilerim. Sana söyleyemem." dedi.
"İyi, demekki benden daha iyi arkadaşların varmış." deyip sırama oturdum.
Seni bulacaktım Araf, ne olursa olsun. Bulacaktım.
...
Defterimden kopardığım kağıdı Beyza ya fırlattım ve saçma sapan hareketler yaparak, onu güldürmeye çalıştım.
Selma Hoca bunu farketmiş olacak ki,
Ahenk kalk oradan. Semih' in yanına geç dedi.
İtiraz etmeden yerimden kalktım. Benim için her yer okul sonuçta.
Semih çantasını çekerken ben de yanına oturdum.
Ne kenafir bir çocuktu bu. Meymeletsiz.
"Buraya bakın çocuklar size bir şey açıklayacağım, Biraz dinlenmek biraz da kafa dağıtmak adına Bu hafta sonu bütün okul kampa gideceğiz."
dedi. Herkes hep bir ağızdan konuşmaya başladı. Umarım bu kampta parali değildir, zaten okula para ödüyoruz.
"Hocam bu gezi paralı değil, değil mi?"
"Yok evladım, değil."
Oh, en azından donumuzdan olmayacağız.
"Yarın Sabah 08:30 da herkes burada olsun. Kalkış yapacağız." dedi Selma hoca ardından.
Hakikaten ya Bugün Cumaydı.
"Lan Adını Semih olduğunu bildigim şahıs."
"Efendim." dedi Umursamazca. Çok tanıdık geldi bu çocuk bana.
E, tabi tanıdık gelecek. Aynı sınıftasınız.
"Sen Cumaya gidicek misin?"
"Ne?"
"Anlaması bu kadar mı zor? Cumaya gidicek misin?"
"Niye, sen de mi geleceksin?"
"Yok, ondan değil. Günah kazanma diye. Bak bir de bunun telafisi yok. Tuvalette Ekmek çiğnemiş gibi bir tipin var. Git bir Cuma kıl da yüzüne nur insin. Allah bilir yılda bir kez banyo yapıyorsun, Abdest alda. Şu yüzünde ki karalıklar gitsin." dedim.
"Kızım, kafayı mı yedin sen? Uğraşacak başka biri yok mu da bana sardın?"
"Yok vallaha biliyor musun? Uğraşıcak kimse yok. Hem ben belki psikopatım. Belki manyağım da sana kafayı taktım."
"Ya bir git işine."
...
Okul çıkışı çantamı toplayıp, sırtıma attım.
O günkü konuşma aklıma geldi biran.
Koştum ve tam önünde durdum. Gözlerini ayakkabılarımdan kaldırıp yüzüme çevirdi. Tek kulaklığını çıkartarak
"Efendim." Dedi.
Çantamdan çıkardığım paketi titreyerek ona uzattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELİRSİZ#Wattys2017#
Ficção AdolescenteKapak Tasarımı: @krybermendes Alışılmışlığın dışında bir adam karanlık, soğuk ve ürkütücü. Hayatta ki tek amacı belalısı olduğu Fizik dersinden geçerli not almaya çalışan bir kızdan hoşlanır mı ? Aşk denen şey neydi ve onlara uğrar mıydı ? Hay...