~Zostały już tylko cztery rozdziały i będzie koniec tej opowieści o Sudze. Aż mi się przykro na tę myśl robi, a wam?
Ale nie martwcie się, już niedługo powstanie nowa opowieść. Cieszycie się? Bo ja bardzo!
Miłego czytania,
Pozdrawiam, Wanessa~
-Wiesz, że teraz nienawidzę wszystkiego co związane z plażą i morzem?- zapytał
-Czemu?- spytała zaskoczona
-Kojarzy mi się z tobą. Nasze randki, nocne spacery, pocałunki, zdjęcia. Wszystko to już przeszłość.- stwierdził smutny siadając na piachu
Usiadła obok niego i westchnęła ciężko kładąc obok siebie bukiet, który podarował jej chłopak.
-Czemu właściwie tutaj przyjechałeś?- spytała
-To był mój cholerny obowiązek przeprosić cię na żywo. Powiedzieć ci jak bardzo żałuję i liczyłem, że chociaż mi wybaczysz. Co prawda marzyłem, żebyś rzuciła się w moje ramiona i mnie pocałowała, ale spacer i zwykła rozmowa też może być.- stwierdził patrząc przed siebie
-Dalej nie rozumiem tak źle mnie potraktowałeś, rozumiem, że byleś zły, a nawet wściekły, ale to bolało Min.
-Wiem, teraz już wiem baby.- powiedział cicho i spojrzał na dziewczynę
-Cóż ja też przepraszam. Mogłam ci to powiedzieć od razu, a nie ukrywać. Sądziłam, że w ten sposób oboje będziemy mniej cierpieli. A przynajmniej ty. Ostatnie godziny przed wyjazdem byłeś taki szczęśliwy. Nie chciałam tego psuć.
-Trochę ci nie wyszło.- zaśmiał się- Ale przynajmniej mam miłe wspomnienia z naszej ostatniej randki. Idziemy dalej?
Przytaknęła ruchem głowy i razem ruszyli dalej. Chodzili plażą do późna, aż zrobiło się ciemno. Księżyc pięknie oświetlał praktycznie pustą plażę w Busan. Obok nich co chwilę przechodziły zakochane pary, które się całowały albo przytulały. Hyolyn czuła się jakoś dziwnie widząc to wszystko. Wreszcie stanęła i spojrzała na Sugę. Był pogrążony w swoich myślach jak to najczęściej bywało podczas ich randek.
Wreszcie Kim zatrzymała się i stanęła na wprost Mina. Chłopak dopiero po chwili to zauważył.
-Coś się stało?- zapytał zaskoczony wyjmując ręce z kieszeni
-Przepraszam.- powiedziała i rzuciła kwiaty na piasek
CZYTASZ
Imagine Instagram... II Min YoonGi II [ZAKOŃCZONE]
FanficWyobraź sobie.... wyobraź sobie, że jesteś fotografem. Kochasz to co robisz i całe życie podróżujesz, a swoje dzieła udostępniasz na Instagramie. Pewnego dnia przez przypadek zrobiłaś zdjęcie chłopakowi... znany model... Min YoonGi. Od tego niewinne...