Başının ağrısıyla uyandığında yumuşacık yatakta doğruldun. Sana oldukça yabancı gelen odaya göz gezdirdin. Başka birinin yatağında uyandığını yeni idrak edince yataktan fırladın. Odada tektin. Kıyafetlerin üzerindeydi, sadece biri belli ki daha iyi uyuman için topuklularını çıkarmıştı. Ayakkabılarını ve çantanı eline aldın. Odadan çıkmadan aynadan kendine baktın. Saçların biraz bozulmuş, makyajın akmıştı. Boynunda bir iki kan izi vardı ama görünürde yara falan yoktu. Daha fazla oyalanmayıp bilmediğin bu yerden kurtulmak için odadan çıktın. Parmak uçlarında merdivenleri indin ve dış kapıya yöneldin.
"Nereye gidiyorsun, güzelim?"
Duyduğun sesle irkilip arkanı dönüyorsun. Bu dün gece yanında oturan mavi gözlü yakışıklıydı.
"Benim burada ne işim var, dün gece ne oldu?"
Damon, eliyle gel işareti yapınca sorunun cevabını merak ettiğinden yanına gittin. Belinden tutup seni hazır kahvaltı masasına oturttu. Kendi de tam karşına geçti.
"İlk olarak kendimi takdim edeyim, ben Damon Salvatore. Dün gece benim ırzıma geçmeye çalıştınız, küçük hanım ama ben bir o kadar ahlaklı ve namuslu biri olduğumdan sizin oyunlarınıza gelmedim."
Duyduklarınla kızardın ve adamın gözlerinden bakışlarını çektin.
"Ben böyle bir şey yapmam yani yaptıysam sarhoş olduğum içindir. Özür dilerim. Pek alışık değilimdir de.
"Tabi tabi sorun değil."
Sen ellerinle oynarken o daha fazla kahkahasını tutamamış ve gülmeye başlamıştı. Ne olduğuna anlam veremeden kafanı kaldırıp ona baktın. Bakışlarını görünce daha fazla gülmeye başladı.
"Dün gece seninle bardan çıktığımızda kucağıma bayıldın. Ben de nerede oturduğunu bilmediğimden seni evime getirdim ama bayılmasaydın neler yapardın bilmiyorum. Doğrusu dün gece senden korkmadım değil."
"Şey bu konuyu kapatsak olur mu?"
"Tamam ama bir dahakine böyle olursa bu kadar sakin kalmayacağım güzelim. Hadi şimdi kahvaltımıza geçelim."
Gözlerini kırpıp senin biraz daha kızarmana sebep oldu ama sevimli gülümsemesi seni saatlerce o masada tutabilirdi. Ne kadar gecenin bir yarısı barda tanışmış olsanız da...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanficMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...