Глава 7:Ретроспекция

206 17 2
                                    

В тази глава ще обесня как са се запознали героите

Деон Нунсонг дете на заможни и висшестоящи хора,които ръководиха щаба на ловците за вампири. Нун все още на 14 години се учеше да се бие.
Тренираше сутрин и вечер много упорито.
-Нун скъпа ела за малко.-Извика я все още живата 'и майка. 
-Какво има омма?
-Време е да избереш своето специално оръжие. То ще опредили твоята дарба.-Съобщи майка 'и.
-Наистина!?-Момичето се зарадва.
-Облечи се официално и след два часа ела в главната зала.
-Добре.-Каза радостното момиче и заприпка към стаята си,за да се приготви.
Започна да си избира дрехи.
-Защо нямам хубави дрехи.-Въздъхна. А всъщност имаше купчина модерни дрехи пред нея.
Накрая взе една черна къса рокля с големи рамена подходяща за случая и приготви черни обувки с лек ток за роклята.
След това влезе да се къпе.
Най на края щеше да стане част от ловците. Мечтаеше да избива вампири,за да пази хората от тях.
Щом се изкъпа излезе,изсуши си косата и се облече. Направи косата си на кок,сложи спирала и гланц.
След като бе готава видя,че остават
още 20 минути.
-Защо времето тече  толкова бавно?-Попита се на глас.
След това излезе да се поразходи.
Изведнъж забеляза бягащи фигури в далечината. Едната фигура я избута и тя падна на земята.
Тя и непознатата фигура се спогледаха. Момичето видя дълбоки и прекрасно черни очи.
В корема 'и за пърха нещо.
Тогава и за първи път се влюби.
-Хей спрете!-Викаха някакви ловци след тях.
- Г-це добре ли сте?-Попита ме една жена.
-Да,но какво става?-Попитах объркано.
-В щаба са влезли вампири.-Отговори мъжа до нея.
-Какво?-Изненадах се.-Но как са влезли?
-Не знаем. Хванахме ги,като се опитваха да откраднат "книгата на ловците".-Отговори мъжа.
-Защастие не успяха да я вземат.- Добави жената.-А сега ни извинете трябва да ги хванем.-Те тръгнаха да тичат напред.
Нун погледна часовника си.
-Вече е време.-Тя тръгна към залата.
След като стигна видя ловци готови за бой. Родителите 'е също бяха нащрек,но нямаше да съсипят първото приветване на дъщеря си в отряда заради тях.
-Хайде мила бъди спокойна. Скоро ще ги хванем.-Каза баща 'и.
-Не ме е страх.-Отговорих с усмивка.
-Смелото ми момиче.-Отвърна майка 'и прегръщайки я.
Тя отиде напред към масата наредена с оръжия.
-Това,което почустваш значи е твое.-Рече мъжа пред нея.
Момичето огледа всички оръжия от началото до края. 
Накрая се спря към оръжие, което грабна вниманието 'и така силно. Това оръжие я привличаше прекалено много,за да го остави.
Посегна към него,но точно в този момент нахлуха вампирите.
Започна битка между ловци и вампири.
-Хей!-Обади се някой към нея.
Беше хубаво момче с черни и дълбоки очи. Тя ги позна.
Човека,който я бе блъснал беше той.
Нун бързо все оръжието,което бе избрала и го насочи към него всякъш можеше да го използва от години.
-Защо сте тук проклети вампири!?-Попита го заплашително.
Всякъш зараждащите се чуства към него бяха изчезнали в небитието.
-Не толкова грубо моля.-Усмихна се към нея сладко. Момичето усети слабост за момент.-Реших да се запозная с новия ми враг. Не исках до бъда груб.-Намигна 'и.-Аз съм Ким Таехюнг межд другото,а ти си?
-Запомни това име добре вампире, защото ще го викаш,когато умираш. Казвам се Деон Нунсонг
5-то поколение ловец на вампири.-Тя изтреля стрела към него. Момчето се усмихна и отскочи от мястото си.
-Явно свършихме с любезностите.-Усмихна се. Той застана като светкавица пред нея,а понеже бе неопитна в битките с вампири бързо изгуби оръжието си от него.
Обгърна я с ръце и затегна хваткана си. След това доближи усните си към врата 'и и я ухапа.
На момичето 'и хареса дори да знаеше,че е грешно искаше отново да я ухапе така.
-Пусни приятелката ми!-Извика младата Томоко Хикару.
Тя изрита вампира,а той падна.
-Ох това заболя.-Рече Тае и потърка задницата си.-Кръвта ти беше сладка.-Отвърна с нежен поглед.
Първия вампир,който беше мил, а не ужасен грубиян.
Изведнъж от нищото се появи летящия Йонги,който бе изритан от един ловец и падна върху Хикару. Двамата се спогледаха и за миг между тях се появи искра.
Но бързо се осъзнаха,когато Хика го ритна в слабините и го обърна така,че тя да е  отгоре. Упря нож в гърлото му.
-Мразя да ми налитат перверзни момченца.-Погледна го с ехидна усмивка.
-А аз малки момиченца да се правят на жени.-Отвърна на усмивката 'и. След което я ритна и тя се удари в стената.
Ядоса се и тръгна да го напада с ножа. Хика беше родена за ловец още от дете,който бе безпощаден за вампирите.
-Няма да позволя да провалите моето "посвещаване"!-Извика тя.
-Хм...опитай се да ме спреш.-Предизвика я Йонги.
-Тае стига си се занимавал с този жалък човек. Трябва да вървим.-Намеси се Джънгкук в битката им.
-Жалка ли ме нарече?-Ядоса се Нун. След което хвана ръката му и го повали.Прискаше я силно в гърба.
-Ама че си досаден човек!-Издразни се Куки.
-Заразлизка от теб аз не съм жалката в тази ситуация.-Усмихна се победоносно Нун. Джънгкус използва малко повече сила и се освободи от хватката.
След това видя раната на врата 'и, откоято все още се стичаше кръв.
-Явно не си толкова силна щом си ухапана.-Засмя се подигравателно.-Време е и аз да опитам от теб.-Джънгкук я хвана и се наведе към нежното вратле на Нун.
-Куки оставия.-Обади се Тае.
-Защо?-Погледна го с досада.
-Трябва да вървим. Вече губим.-Показа с  глава към битката около тях.
-Тц...някой друг път ще продължим.-Отвърна Джънгкук и я избита от себе си. След това тръгнаха да бягат,но Тае се обърна към нея за последно.
-Чао.-Помаха дружелюбно,а това накара сърцето на момичето да трепне.
-Добре ли си?-Дойде до нея Хика.
-Да. Но какво е станало с ръката ти?Каква е тази рана?-Попита загрижено Нун.
-Онзи глупав вампир ме хвърли през една тереса.
-И оцеля!?Ама ти не си човек честно!
-Стига глупости. Не ме обиждай. Аз не съм изчадие като тях. Просто навреме се хванах за един парапет.-Отвърни намусено.
-Стига не се сърди. Просто се шегувам.
-Знам.-Хика се усмихна и се прегърнаха. Защастие не видя раната от врата на Нун.
След това продължиха с приветсването.
След всяко виждане с Тае и нея, откакто тя стана ловец започна да се случва нещо между тях. И с времето то прерастна в прекрасна връзка.

Дано ви е било интересно. Обеснявам как е започнало всичко. Моля дайте мнения. Искам да знам,ако историята е скучна. И се извинявам за грешките.

My Vampire LoverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora