KARIŞIKLIK

81 5 16
                                    

Bİ GİTTİM TAM GİTTİM :D GİTMEDEN ÖNCE 200 DÜ ŞİMDİ İSE 396 :DDDD UÇURUN BENİİİİİ MUTLULUK DİYE BİR ŞEYİ TAM ANLAMIYLA YAŞIYORUM.. EVETTT.. BEKLENEN BÖLÜME GELİNDİ...İLK DEFA BİR GİF KOYDUM ASLINDA BU BÖLÜMÜ ANLATIYOR GİBİ GİBİ..

Okulda herkes bunu konuşuyor.Duymam normal.

Ne yani bitmiş miydi ? Seher'in de söylediği gibi bu sır sır olmaktan çıkmıştı.Hayır neden herkes bunu konuşuyor?Bu kadar önemli bir şey mi ?

-İpek okulda seni arıyormuş.

HAHAHAHA iyice oyuna döndü ya ağır liseliler diye bi ünvan vardı ya hani şu an bu okulun tamamı öyle..Saçmalık bu iğrenç bir şey...

Ne yani ağlıyor muydum şimdi ben ne oluyodu? İstemsizce elime dökülen gözyaşlarım vardı.Ağlamama dayanamayan Seher bana sarıldı.

- Seher buna ihtiyacım yok.İstemsizce oluyor her şey.Bu bir sırdı.Kim söyledi herkese ..

Kendime inanamıyordum.Ama ağlıyordum öylesine .Bir şey canımı fazlasıyla acıtıyordu..

- Tamam canım boşver ..

Seher beni teselli etmek istiyordu anlıyorum ama çok saçmaydı nasıl boşvereyim 1200 kişi biliyor!! hala kendim bile inanamıyorum.

Seher'in kollarından kurtuldum ve Volkan şu an karşımdaydı.Ne zaman geldi hiç bir fikrim yok sadece bana bakıyordu.Gözyaşlarımı sildim ve yine istemsizce omuzlarımı silktim.O ise donuk bir şekilde bana bakıyordu.Ayağa kalktım sınıfa doğru yürüdüm.Bilerek omzuma çarptı.Bunun anlamı neydi şimdi?

Bakışlar üzerinde aldırmadan sakince sınıfa girdim.Oturdum.Ders ingilizceydi.Kitabımı açtım .Seher de birazdan yanıma geldi.Öylece bana bakıyordu.Yine gözümden bir yaş düştü .

- Ne olmasını bekliyordun ki ? Öğrendi işte ve bitti..

Seher şu durumdayken bari sen yapma ya..

- Ne yapayım ? Onlar karaktersizler.Herkes sever belki sevdiğini söylemez ama sonuçta sever.

Ne saçmalıyordum ben ??

-  Ne olacak şimdi peki ?

Bu soru üzerine daha da umutsuzlaştım.

- Bilmiyorum.. Sadece böyle yapması gerekmezdi.Beni aşağılaması gerekmezdi.Evet hoşlanmayabilir ama bunu piç bir şekilde dile getirmezdi.

Nefes alamıyordum.Yanımdaki pencereyi  açtım.Bir anda gözüme bir kaç kelime çarptı pencerenin duvarından ' Çok sevdiğimiz kişilere yine çok sevdiğimiz duyguları yüklüyoruz.Ama sonunda hep hayal kırıklığı ile karşılaşıyoruz...'

Ne kadar da haklıydı bunu söyleyen.Oysaki karşımdaki kişi benle hiç uymuyordu.Hiçbir ortak noktamız yoktu.İsteklerimiz farklıydı.Konuşmalarımız kültürümüz farklıydı.O hayal dünyasındaydı bense gerçekteydim.Geleceği bile yoktu onun..

Bu düşünceleri bozan şey hocamızın derse girmesiydi.NE YOK ARTIK !! HOCALAR DA MI ÖĞRENMİŞ.. Evet öğrenmişler ama benim nedense şuan umrumda değil çünkü onlarda biliyor benim nasıl birisi olduğumu..Dersin sonunda Mehmet Hoca beni yanına çağırdı.

- Duyduklarım ne kadar doğru bilmiyorum.Şuan neler hissettiğini de anlıyorum .Boşver..

Bir baba gibi seviyordum Mehmet hocayı..Beni anlıyordu ...Çünkü nasıl biri olduğumu biliyordu..

- Evet hocam haklısınız.

- Hadi iyi dersler..

Mehmet hoca sınıftan çıktı.Bense onun arkasından kantine indim.Su aldım arkamı döndüğümde karşımdaydı.Gülümsüyordu bense öylece bakıyordum... Aslında bana gülümsemediğini arkamdaki kıza gülümsediğini sonra anladım.Zaten benim için bir şey değişmedi.Bir karışıklığın içindeydim ve ne zaman çıkcağımı bilmiyorum......

PİSSSSS GICIKKKK PİSLİK GERİZEKALI HAYVANNNNN ÖĞRENDİ AMA Bİ KIZA BAKMIYOR MANDA TAMAM SAKİNİMM :DDDD BU BÖLÜM İÇİME SİNDİ GİBİ SİNMEDİ GİBİ BİLMİYORUM YORUM VE OYLARA BAKIP ANLAYACAĞIZ:DDDD SİZİ ÇOK SEVİYORUM ÖPÜYORUMMMMMM

VOLKAN *-*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin