'Youness... Youness.. Youness..' Zei Arturo dacht je echt dat je mij zomaar alleen kan vermoorden? Er kwamen 4 van zijn mensen die pistool op hem richtte.
Arturo zei "hehe, wie heeft jou gestuurd?" zei die rustig. Younes zei "Suck me Dick denk je ik ga zeggen tegen jou a zeehond" Arturo lachte... Hij praatte met de 4 mannen in het Spaans. Hij ging weer terug en dit keer zei die het agressief "WIE HEEFT JOU HIER GESTUURD?!!!!" Younes spuugde op hem. Arturo veegde het rustig van zijn gezicht en pakte een warme strijkijzer. Hij pakte de strijkijzer en zei "zeg het of ik verbrand je" Younes trilde en was stil. Arturo deed de strijkijzer op zijn been en Younes schreeuwde keihard. Hij bleef doorgaan tot dat die toe gaf. Younes zei "Oke stop stop!"
Arturo zei: "ga je me nu vertellen?" Younes zei: "Ja Bashir heeft me gebracht" wat dus helemaal niet waar is. Arturo en de 4 mannen keken elkaar aan. Arturo zei: "En wie is Bashir?" Younes was stil en 1 van de mannen schieten Arturo en de andere drie mannen neer behalve Younes. Younes was geschrokken en die man zei "rustig aan je baas heeft me als spion hier gebracht. Younes nam een diepe zucht en zei: "ow gelukkig, kun je me nu loslaten? Younes zei gelijk "hoe heet je?" De man zei "Ik heet Hamza" Hij liet hem los en gingen naar de Patron. ze vertelde alles aan hem maar het allerbeste was dat Arturo dood was. Tenminste de Patron vond dat...
Maar opeens gaf Patron hem een filmpje waar Amal en Rayan en zijn moeder op vastgebonden zijn. Younes schrok en schreeuwde: "Wat is dit ah kkr flikker je zou niks doen met me famillie" Hamza en Patron lachte en patron zei: "maar je hebt hem helemaal niet gedood hij wilde jou doden" Younes schreeuwde: "Je flasht mij he zebi wie denk je dat je flasht? Haal ze daar nu uit!" Patron zei: "Zo makkelijk is het niet Chico" Maar je krijgt een nieuwe opdracht als je die hebt volbracht mogen ze er weg.
'Wat is het dan?' zei Younes boos. Patron zei:" Je moet 1 kilo drugs stelen"
Younes schrok en schreeuwde "Waar moet ik dat vandaan halen" patron zei: "zoek het zelf maar uit!" En ze liepen allebei weg naar zijn kantoor.Gaat Younes het dit keer wel lukken en gaat die zijn gezin helpen?
JE LEEST
Brotherly love
ActionDit verhaal gaat over een meid genaamd Amal (17) en haar twee broers Younes (21) en Rayan (20). De twee broers die werken hard voor hun geld. En zorgen voor hun zusje en moeder. Vader en moeder zijn gescheiden. In dit verhaal kom je te weten over hu...