Ráno som sa zobudila ako inak zasa prvá. Šla som sa obliecť, namaľovať. Pokým som to všetko urobila bolo 7 hodín. Pomaly som šla dole do Veľkej siene kde ešte nikto nebol. Sadla som si na svoje miesto. V tom do Veľkej siene vošiel Draco. Poobzeral sa a zakíval mi. Ja som mu to opätovala. Keď som sa najedla zrazu všetci začali chodiť na raňajky. Snažila som sa rýchlo odísť, ale niekto ma chytil za ruku.
"Ahoj. Kam sa tak rýchlo ponáhľaš?" spýtal sa ma Harry.
"Hmm..ja? Nikam. Prečo?" bála som sa čo bude chcieť odomňa Harry.
"No. Áno ty. Potrebujem sa s tebou porozprávať." pozerala som na neho jak puk..
"No tak fájn." bola som mimo, nevedela som čo chcel. Mala som divný pocit.
Šli sme po chodbe na prázdnej triedy na 3 poschodí. Pomaly otvoril dvere, poobzeral sa či niekto nejde okolo. Harry sa na mňa usmial a zavolal ma dnu. Chvíľu pozeral do blba a povedal: "Markét, už dlho som ti to chcel povedať. Ale, ale strašne moc sa mi páčiš." povedal mi to a pozeral mi do očí. Bola som mimo. Čo sa to deje najprv Draco teraz Harry..?!
"Prosím? Ako to? Som mimo... Bože." povedala som a kukala som na neho jak na blbca.
"Tak ako sa to stalo to ti neviem povedať, ale viem čo k tebe cítim." povedal aja som začala plakať.
"Prepáč, ale, ale ja už som zadaná. Prepáč mi zo. Prosím" hneď ako som to povedala Harry len pozrel, dal mi pusu na líce a povedal: "Aha, tak nič, ale ak sa budeš chcieť porozprávať stalé tu budem pre teba." povedal a objal ma.
"Dobre Harry. Od teraz a navždy Najlepší priatelia." vedela som že dievča a chlapec nemožu byť najlepší priatelia, pretože stále bude jedna strana cítiť niečo viac ako tá druhá.
"Forever" povedal a usmial sa.
Potom sme sa už nerozpravali o tom. Aach prvé 2 hodiny obrana proti čiernej mágii s profesorom Moodym. Bol to čuďas. Celé 2 hodiny som sa pozerala raz na Harryho raz na Draca. Draco sa furt na mňa usmial. Prvé 2 hodiny šli veľmi pomaly, ale tie ostatné šli veľmi rýchlo.
Poobede som dostala lístok od Draca.
Ahoj. Dnes večer o 8 na tom istom mieste. D
Usmiala som sa a šla som si robiť úlohy. Bolo ich tak veľa. Keď som dokončila bolo 19:45. Rýchlo som si zbalila knihy, hodila som tašku a šla som ku otvoru. Keďsom otvotila z druhej strany stál Harry. Ajajaaaj bude chcieť vedieť ka idem.
"Ahoj. Kam ideš?" no ako skm povedala spýtal sa ma, ale ma aj objal.
"Prepáč veľmi sa ponáhľam. Už meškám tak paa." doopovedala som a rýchlo som behala. Keď som behala nabrala som na seba Draca. Spadli sme sa seba. Draco ma začal vášnivo bozkávať. Bolo to krásne. Blízko kuchyne bola jedna prázdna trieda. Draco ma zdvihol ja som skočila na neho. Otvoril dvere, keď sme vošli zavrel dvere, položil ma na stôl. Vytiahol prútil zamkol dvere a vrátil sa ku mne. Vyzliekol si tričko a začal ma bozkávať. Bolo to nádherné. Pomaly mi začal dávať ruku pod tričkom.
"Awww" zakusla som si do spodnej pery.
Tričko mi chytil a vyziekoli ho.
"Aach si taká nadherná." povedal a začal mi bozkávať bruško.
Bolo to užasné. Chytala som jeho úžasné brucho. Draco išiek nižšie a nižšie.
"Dracoo.. dneska končíme tu. Nechoď ďalej"povedala som mu . On urobil smutný face.Stále som hladkala jeho bruško.
"Ale Markét.. prečo?" stále robil smutný face.
"Lebo ťa ľúbim." pobozkala som ho.
Obliekla som sa Draco tiež a ešte raz ma pobozkal. Odomkol dvere. Pomaly nakukal vonku či tam niekto nieje Nebol tam nik tak sme vyšli obaja, objala som ho a bežala som do klubovne. Boltam iba Harry, sedel tam sám.
"Ahoj Harry. Je ti niečo?" povedala som a sadla som si na okraj jeho kresla.
"Nestaraj sa.. jasné!" cítila som z neho plno hnevu.
"Prosím!? Urobila som ti snáď niečo?"chcela som to vedeť, ale on sa robil nedostupným.
Pozrela som na neho a povedala som: "Aha, tak fájn..." odišla som do izby. Obzrela som sa ešte raz a zatvorila som dvere. Ľahla som si a premýšľala som nad celým dňom. Bol to ten najúžastnejší deň... no až na ten večer. Poobzerala som sa naookolo všetci už spali. Zavrela som oči v tom momente som zaspala.
Taak nech sa páči :) Tato časť je taka dlhá noo :3 a ďakujem za všetko. Za votes a komenty..
YOU ARE READING
Magic girl (Harry Potter)
Fanfiction!Žiadne Dramione! -príbeh je vo veľkej rekonštrukcii!