Ahoj jsem Ela. Je mi 13. Mám dlouhé blonďaté vlasy a věčně zapletené ve dvou copánkách.
Moje rodina se zkládá z několika členů a to je mamka, taťka a jeden starší brácha a jeden mladší brácha.
Maminka Laura(37 let)
Tatínek Jerry(39 let)
Mladší bratr Alex(10 let)
Straší bratr Henry(16 let)Všechny moc miluju❤
Ze všeho nejvíc miluju být u koní, ale ten kdo je taky rád u koní tak to asi zná všechny ty posměšky okolo a tak s tím bojuju, ale ty lidi co říkají, že jezdectví není sport nebo že koně patří do salámu už úplně ignoruju a oni si pořád myslí že mě to ničí ale ba naopak mě to posiluje a vím že se nesmím nechat ponořit.
U koní jsem už od svých 5 let kdy jsem chodila na různé vycházky a začalo se mi to docela líbit a tak jsem u toho už zůstala.
Nyní jsem u koní už 8 let a pořád mě to baví.
Jezdím ve stáji jménem "Ranč na bílé louce" ale svého koně pořád nemám ale však nejradši z těch všech koní mám Sally je to hnědá Appaloosa s bílými velkými fleky.
Je jí 6 let. A máme spolu hodně dobrý vztah.
Takže ahojky máme tu první kapitolku nového příběhu. Mám to celkem dost promyšlené takže by to mělo být hodně dobré ale to ještě uvidíme😂❤ Budu ráda když mi tak hodíte pár votes⭐ a komentář💬 Omlouvám se za chyby.
ČTEŠ
Your voice
AdventureAhoj jsem Ela a chci vám vyprávět co se mi teď děje v mém životě. Tak začneme pěkně od začátku se vším všudy.