🄵🄾🅄🅁🅃🄴🄴🄽

1.2K 115 4
                                    

14

Taehyung 

Zasekl jsem se v pohybu a sklopil oči na moje prsty na rukou, s kterými jsem si nervózně hrál.

,,J-já jsem nevěděl co mám udělat a nic jiného mě nenapadlo" řekl jsem tak potichu že by to normální člověk nezaslechl.

,,a-aha" řekl a mojí činnost napodobil. ,,Tae?" zeptal se po chvíli ticha.,,hmm?" otočil jsem se na něj s jemným úsměvem.

,,m-mohl by jsi to udělat znovu?" trochu překvapeně jsem se na něj podíval. Potom moje rysy ale změkly a já se usmál. Bohužel ho zklamu. A to asi hodě

Ukazováčkem jsem mu zvedl hlavu a jemně kývl hlavou na náznak souhlasu. Kookie se šťastně usmál a přišoupl se ke mě blíž. Rychle jsem ho chytil za pas a posadil si ho na sebe obkročmo. 

On mi dal ruce kolem krku a začal se pomalinku přibližovat. ,,řekni Kookie líbal jsi se už někdy?" zeptal jsem se a jemu hned zrudly tváře.

,,n-ne" šeptl skoro neslyšně a nervozně se na mě usmál. ,,Tak zavři oči" hned poslechl a s jemným úsměvem zavřel oči

Jungkook 

Vyčkával jsem co udělá. Ucítil jak se začal ke mě přibližoval a jak mě jeho dech lechtal na tvářích. Podle jemného tlaku na tváři jsem poznal že mě na ní políbil.

Poté na druhou, na nos a na čelo. Naposled jsem ucítil jeho rty přitisklé na těch mých. Pomalu jsem vydechl a opatrně pohl proti jeho rtům.

Pomalu jsem vpletl svoje prsty do jeho vlasů a přitáhl si ho k sobě blíž.
Ucítil jsem jak mi jazykem přejel po spodním rtu. Trochu jsem se vylekal a nevěděl co mám dělat.

,,Otevři pusinku" řekl rychle Tae mezitím co se ode mě trochu odtáhl.
Poslechl jsem ho a jemně pusu otevřel. Jeho jazyk mi vplul do pusy. Byl jsem stále trochu vyděšený ale když jsem zkusil zapojit i svůj jazyk tak jsem spokojeně zamručel a zavřel svoje pootevřená z očka.

Tak příjemný
















Without Heart[✓]Kde žijí příběhy. Začni objevovat