Plan

533 28 0
                                    

Ceylinin bizde kaldığı günden sonraki gün Ceylinle alışverişe çıktık. Bize ne yakışan varsa aldık ama bu sefer farklı bir tarz seçtik ikimizde. Alışverişten sonra tekrar bize geldik ve makyaj yaptık. Kuaföre gittik. Ben saçlarıma fön,Ceylin ise dalgalı fön yaptırdı. İkimizde daha güzel görünüyorduk. Bülent ve Kıvancı ise okulun ordaki parka çağırdık. Biz geldiğimizde ikiside baştan aşağı bizi süzdü.  Sanırım planımız işe yaramıştı.

''Siz değişmizsiniz. Çok güzel olmuşsunuz.Gözlerimizi ayıramadık''  dedi Bülent. Sonra da Kıvancın kulağına bir şeyler söyledi. Söyledikten sonra ikiside bana bakıp güldüler. Ama Bülent utanmış gibi güldü ve o an bayılacakmış gibi oldum. Rüzgar, saçlarımı uçuracak şekilde esti. Ama onun bir sevgilisi vardı ve onunla ayrılmadığı müddetce bizim beraber olmamız imkansızdı. Aslında bir seçenek daha vardı. Ölüm. Hayır,tabiki de ben onu öldürmeyecektim. Hayır, benim aracılığımla onu başkası öldürmeyecekti. O kendisi ölmek isteyecekti. Ben sadece bu konuda ona destek olucaktım. Hatta bir yalan söyleyip birkaç gün sonra intihar edeceğimi söyleyebilirdim. Ne? Bu yaşta katil olmayacaktım elbette. 

---

''Haydi Bülent,Kıvanç bizi sallasanıza!'' dedi Ceylin birden. Kıvanç ve Bülent gülerek bizi salladılar. Kıvanç Ceylini, Bülent ise beni sallıyordu. Bülent.. beni.. sallıyordu! Gerçekten çok eğlenceliydi. Sallandıkça midemde kelebekler uçuşuyordu evet, Ceylinin de aynı hisleri hissettiğinden emindim. Bu plan işe yaramıştı galiba. Yada galiba da değil, evet işe yaramıştı!

Fantastik(ler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin