10. Време е за ..щрак.

1.7K 130 94
                                    

Хвърлих око на голямото студио и забелязах колко много хора има. Всички те ще гледат мен. Само като се замисля и ми се изпотиха подмишниците. Наистина не знаех какво да кажа.

КАКВО ДА ПРАВЯ? Резултат:

а) Снимай се с тях.

б) Откажи им просто. - 0 отговора. 

****

- Хайде, моля ти се Т/И! - Джимин ме подканваше и правеше някакви сладки физиономии, докато Юнги все още не ме поглеждаше. 

- Просто кажи да или не и да се свършва, че се бавим в момента, а ми се спи. - отново ме нахока Юнги, при което Джимин го удари по рамото. 

- Добре .. - отговорих тихичко аз, а двете момчета ме погледнаха. - Добре, ще се снимам с вас .. ако Юнги няма проблем с това.. - отговорих аз, поглеждайки към момчето. 

- Оф, добре, нека да видим какво ще излезе. - нацупено, но някак фалшиво отговори Юнги и веднага се врътна и замина на някъде. 

- Аз първи ще се снимам с теб!! - Джимин се тикна веднага в мен и уви ръка около кръста ми, притискайки тялото ми в неговото. - Ако нямаш против, красавице. 

Близостта на момчето ме притесняваше, затова смъкнах бързо ръката му от мен и дадох половин крачка назад.

- Ами нека да започваме. - съгласих се аз, исках просто да мине по - бързо. 

Джимин ме хвана за ръката и започна да ме дърпа към някакви стъпала, където там щяха да ни снимат. Ръката му беше малка, но някак силна и топла. Беше приятно да ме държи някой отново за ръката. 

Изкачихме се някъде по средата по дължината на стъпалата и Джимин започна да мята ръка към един от фотографите. С всяко доближаване на човекът с камерата, все повече виждах лицето. Ама това беше човекът, които ми донесе роклята! 

- Техюнг! Намерихме си новият модел, който ще замести ЙонгХа. Какво мислиш за нея? - Джимин ме гушна през рамо, докато говореше на фотографа-доставчик. 

- Хм, както и очаквах, роклята ти стой идеално. - кимнах леко, защото не знаех какво да кажа, а Джимин продължаваше да ме притиска в себе си с прегръдката си. 

- Да! А, Т/И, това е Техюнг, сигурно ти е познат от сайта, където работим, но неговото хоби е фотографията и затова днес той е нашият магьосник, които ще ни снима! - рече  Джимин, а Те-Те  кимна и се усмихна отново с онази негова квадратна усмивка.

Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora