Δεν το πιστεύω ότι σήμερα είναι Πρωτοχρονιά και αλλάζει ο χρόνος.
Ξύπνησα γεμάτη ενέργεια και χαρούμενη κατευθηνθηκα στο σαλόνι.
Κλασσικά, έβαλα στο σταρ τα παιδικά και άρχιζα να παρακολουθώ την χριστουγεννιάτικη ταινία της Μπαρμπις.Άκουσα από τις σκάλες βήματα και κάποιος να χασμουριεται.
Ποιος αλλος από τον Στεφανο που χασμουριεται σαν ελέφαντας με γρίπη και βήματα σαν του Χαλκ.
"Καλημέρα"είπε και έκατσε από δίπλα μου.
"Μέρα"του απαντάω και κοιτάω την τηλεόραση.
"Θα ήθελες σήμερα να πάμε κάπου μαζι;"ρωτάει και γυρίζω να τον κοιτάξω όπου με κοιτούσε ήδη.
"Υποθέτω πως ναι"δέχομαι την πρόταση του και σηκώνομαι να ετοιμαστώ.Μόλις φτανω στο δωμάτιο μου, αφήνω μία ανάσα που κρατούσα ελεύθερη, ένα τεράστιο χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο μου και έβαλα το μαξιλάρι στο πρόσωπο μου και άρχιζα να τσιρίζω.
ΘΑΒΓΩΜΕΤΟΝΣΤΕΦΑΝΟΘΑΒΓΩΜΕΤΟΝΣΤΕΦΑΝΟΘΑΒΓΩΜΕΤΟΝΣΤΕΦΑΝΟ
Έβγαλα ένα παντελόνι και μία μάλλινη μπλούζα και τα φορεσα. Εβαλα τα παπούτσια μου και βαφτηκα λίγο.
Κατεβηκα τις σκάλες όπου σταμάτησα σχεδόν στην μεση. Τον άκουσα να μιλάει με τον Ηλια και ως γνήσια κουτσομπολα ήθελα να ακούσω.
"Μαλακα Ηλια, την εχω ερωτευτεί τόσο πολύ που δεν μπορώ να την βλέπω να μιλάει με άλλους. Αν την πλησιάσουν θα τους σπασω τα μούτρα" στις λέξεις που είπε ενιωσα την καρδουλα μου να σπάει σε χιλιάδες κομμάτια.
Ερωτευμένος;
ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΑΡΑΒΙΔΑ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΘΆΛΑΣΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΗΣ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΕΞΤΕΣΙΟΝ;;
Το χαμόγελο μου έφυγε και όλη διάθεση μου για βόλτα έκανε φτερά.
Φορεσα ένα ψεύτικο χαμόγελο και κατεβηκα τις σκάλες και τον είδα να με περιμένει.
Μου χαμογέλασε και με έκανε να λιωσω σαν παγωτό το καλοκαίρι.Βγήκαμε απο το σπίτι και μπήκαμε στο αυτοκίνητο.
Σε όλη την διαδρομή, το ραδιόφωνο έπαιζε χριστουγεννιάτικα τραγούδια ενώ δεν μιλούσαμε. Κοιτούσα έξω από το παράθυρο και σκεφτόμουν ποια του έχει πάρει την καρδιά που δεν είμαι εγώ.
Γιατί είμαι σίγουρη ότι νιώθω κατι για εκείνον.
Είχε δίκιο ο άγνωστος φοβάμαι να το παραδεχτώ."Ειι, όλα καλά;"με ρωτάει γλυκά και γυρίζω να τον δω που ήταν συγκεντρωμένος στο να οδηγάει.
"Ναι, ναι όλα καλά"του είπα και χαμογέλασα ψεύτικα.
VOUS LISEZ
Texting With My Step Brother [T.W.M.S.B.]|✔| -BOOK 1- #WWSA2k2018 #BC2k18 #WCC
ComédieΆγνωστος αριθμός. "Ρε Ερμή" "Να σ γ*μήσω" "Σε περιμένω μισή ώρα" Εγώ. "Τι στο καλό;" "Ποιός είσαι;" ...