Girilmesi gereken dersler...
Yapılacak ödevler...
Dinlemek zorunda olduğum öğütler...
Evet bugun okulun ilk gunu ve ben ilk gunden gec kaliyordum bile.
Ben Arya ÜNSAL. Ailesinin işi nedeniyle koca evde tek basina yasamak zorunda kalan yalniz kiz. Şikayetci degildim tabi ki bu durumdan. Özgurluk gibisi var mi ? 17 yasindayim. Kardesim gibi olan cok yakin bir arkadasim ve deli gibi asik oldugum mukemmel bir sevgilim var.Pardon VARDI. Taaaa ki gecen yila kadar.Sevgilim beni en yakin arkadasimla aldatti. Baskasi olsa uzulup kendini yipratirdi ama hayir ben zavalli bir kiz degilim. Sadece cok sasirmistim. O gun kendime bir soz verdim ne olursa olsun.bir daha asik olmayacaktim. Vee kararliyim en son istedigim sey tekrar ayni hatayi yapmak.GUVENMEK!
Uyanir uyanmaz kahvaltimi yaptim ve okula gittim. İlk derse yetisebilmismiydim? Tabi ki hayir.Ne zaman yetistim ki zaten.Okula vardigimda tenefustu.Sinifa girer girmez Eylül boynuma atladi.Deli kizzz yaa boguluyordum nerdeysee. Eylul ve Selin benim en yakin arkadaslarim hatta arkadastan da öte kardesim gibiler. Tamam kendime bundan sonra asik olmayacagim diyip soz verdim ama bir daha hic yakin arkadasim olmayacak demedim ya :D gecen yilin ortalarina dogru aldatilmamdan sonra bana destek oldular ve zamanla cok yakin 3 arkadas olduk.
-Aryaaaaa! Seni cok ozledim bebegim.
-Eylül'ümmm! Bende seni ozledim canimm
-kizim hic degismemissin heee ilk gunden gene gec kaldin
-Alarmi kurmamisim kizim napiyim tv basinda uyuyakalmisim
derken bize dogru kosarak gelen bi kütle gordum en son hatirladigim sey onun mavi gozleriydi. veee biz üçümüzde yerdeydik. Neyse ki sinifta pek fazla kisi yoktu.Herkes tenefusteydi.
-Selinnnn! öldurceksin birgun bizi az yavas gel yaa.dedim olayin sokuyla ama sesim kizar gibi cikmamisti.
-Lan ben sizi cooook ozlemisim yaaa gorunce dayanamadim kostum geldim vallaha :D
Eylulle birbirimize bakip gulduk ve yerden kalkmaya calistik. sorun şu ki üçümuz ayni anda kalkinca denge gene bozuldu hooop biz gene yerdeydik. Biz yerde kahkaha atarken sinifa Ege girdi. Ege benim cocukluktan beri arkadasimdi işin kotu yani liseye gecince bana arkadasliktan cok hoslandigi kizmisim gibi davranmaya basladi ve lisenin ilk yilinda bana ilani ask etmisti. Ben ona o gozle hic bakmamistim ki tamam cook tatliydi.sarisin mavi gozlu olmasida superdi . Ama hayir o sadece arkadasim olarak kalacakti onu kibar bir dille reddettim ama o beni bekleyecegini ve o gun gelene kadar arkadas olacagimizi soyledi. Ne diyebilirdim ki o gun hic gelmeyecekti. Ona umut verecek birsey yapmadigim surece arkadaslik kontenjanindan yararlanmayi planliyordum.Belki biraz bencilce ama onun arkadasligi benim icin cok onemliydi ve onu kaybedemezdim.Gecen yil Emir(eski sevgilim) ve Gizem(eski arkadasim) olayindan sonra bana çok destek olmustu. Sadece sasirdim dedim ama tabi içten içe bi üzuntu yasamadim da diyemem.
Ege hemen elini uzatti ve hepimizin kalkmasina yardim etti. Bu yaz onunla cok vakit gecirmistik ama ağustosta anneannesinin yazligina gitmislerdi ve onu bir aydir gormuyordum. Bana sarildi ve tabiki bende ona ama sadece arkadsca bir sarilmaydi bu.
-Kizim yerde ne isiniz var yaa. Dur tahmin edeyim gene Selin'in isi bu dimi?
Selin dudaklarini buktu
- Napiyim oğlum cok ozledim kostum sarildim sanada sarilmami istemiyosan kapa çeneni diyip siritti. Tenefus bitmisti ve Fatma hoca sinifa girdi bu kadin her yil dahada genclesiyo muydu yoksa bana mi oyle geldi. Neyse siramiza oturduk. Ben Eylulle oturuyordum pencere kenerari e arka siradaydik. canim sıkılınca camdan disari bakip bahceyi ya da gokyuzunu seyretmeyi seviyordum. bir onumuzdede Selin ve Ege oturuyordu. Selin gibi çilgin bir kizla oturmak istemezdim dogrusu derste ne yapacagi belli olmuyordu. Isırmak gibi bir huyu vardi ilk zamanlar bende garip karsilasamda sonradan alismistik sinifca bu duruma. Ege derste surekli arkasina donup bemimle konusma istesede Selin onu isirip dersi dinlemeye zorluyordu Selin . Her ne kadar çilgin olsada ders dinleme konusunda cok hassastir ve en ufak bir ses çikartan olursa onu dogduguna pisman edebilecek bir potansiyele sahipti.Ege sirf benim icin katlaniyordu Selinin bu hallerine.
Okul cikisi Selin Ege ve Eylulle vedalastim ve dolabimi duzenlemek icin okulda kaldim.Yeni kitplarimi koymak icin dolaplarin oldugu kata indim ve dolagibin kapagini acmamla mavi kalp seklinde bir kutu ve uzerinde bir mektupp...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Romantik Öküz~
RomanceSen sadece BENIMSIN!! Bunu.kimse degistiremez...Her zaman seni hayal ettim artIk hayaller yetmiyor ... Sen ya da Ben degiliz artik Biziz!!!