KARAKTERLER

163 1 1
                                    

: AZRA :

17 yaşında sarışın çok güzel bir kız ailesi 5 yıl öne kaybetmiş. 12 yaşından beri tek başına hayatın tüm zorluklarına karşı dik durmaya çalışıyo. 8 yaşında dövüş eğitimi almaya başlamıştı fakat ailesini kaybedince bırakmak zorunda kaldı tabiki kendini geliştirdi ve şuan çok iyi dövüşüyor. Türkçe Rap aşığı T-Rap ten başka bişe dinlemez. çok iyi dans eder.Yıkık dökük bir evi var ve onun bölgesine kimse izinsiz giremez. Ondan biraz korkuyolar diyebiliriz.Mahallesinde bir hip hop grubu var genelde onlarla takılır.

: MERİÇ :

18 Yaşında lüks içinde yaşıyan zengin duygusuz bencil bir çocuk. Çoğu kişi onu tanır ve baya korkarlar. çevresinde gerçek dost diyebileceği 2-3 kişi vardır herkese güvenmez. Ne düşündüğünü anlayamazssınız. . Gerçek sevgiye inanmaz kızlar onun için oyuncak. Bir kere takıldığıyla bir daha takılmaz.

: BUĞRA :

18 yaşında Azra'nın en yakın arkadaşı. Azra'yı koruyup kollar. çok iyi dans eder Azra 'yla da mahalledeki rap grubunda tanışmıştır hatta Azra'nın onlarını uzaktan izlediğini görmüş ve aralarına almıştır.

: METE :

Çok iyi dans eder. Oda Azra'yla mahallede ki grupta tanışmıştır Buğrayla yakın arkadaşlar genelde Azra Buğra ve Aden'le takılır.

: ÖZGÜR :

Meriç'in dostum diyebildiği arkadaşlarından.İyi dövüşür. Arada rap söyler ama kimse bilmez Meriç bile..

: ADEN :

Azra'nın arkadaşlarından çok iyi dansçı. Azra'nın en iyi hatta tek kız arkadaşı..

SİYAH BULUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin