| Dress |

361 62 9
                                    

Akhirnya cerita ini update.insyallah cerita ini akan diteruskan.sis dah ada mood nak sambung. Kepada pencinta my story tolong baca lagi dan lagi k.

*

taehyung yang fokus pada file syarikatnya menutup semula file itu dan mula memandang akan sungwoon yang duduk diatas sofa.

" Hyung nie kawan tae punya masalah tau , kawan tae dia ada masa lalu dengan someone yoeja nie , tapi dia tak ingat apa yang dah jadi dekat masa lalu tambah lagi dia tak ingatpun dia ada kenangan dengan yeoja tu , dia pun taktahu apa perasaan dia kat yoeja tu but bila yeoja tu dah takda tetiba hati dia rasa kosong , sakit , rindu tanpa sebab? apa maksudnya semua tu hyung? "

" pesal aku rasa , cerita nie bukan pasal kawan kau tapi pasal kau? sebab cara kau cerita macam kau yang lalui? am I right? "

" YAA! kawan lah , kawan masa dekat kolej duluu , dia call tanya macam tu . aku tanya tu jawab jee lah! "

" so ceritanya yoeja tu dia tak ingat siapa? tapi dia ada kenangan masa lalu dekat yeoja tu? but after yoeja tu dah takda dia tetiba rasa macam kosong , sakit , rindu , maksudnya dia cinta dan suka dekat yeoja tu lah cuma? cuma dia tak ingat! ''

" Cinta? suka? Aku? Ani! mana ada aku suka dia! cinta? lagilah tak!"

" Bwo? So maksudnya cerita tu , cerita pasal kau lah! "

" MANAADA! DAHLAH , tanya kau buat apa , kau pun takpernah bercinta "

kembali taehyung menyelak file file kerjanya .

" Hek eleh! dia tanya dia pulak yang marah "

kaki Akauntan syarikatnya itu keluar dari bilik kerjanya setelah habis mereka berbual.

aku belek belek dress putih serupa gaun pengantin itu . sebab aku jarang pakai dress so aku taktahu apa apa pasal dress , so aku minta tolong dekat jimin sebab mata lelaki nie kekadang boleh pakai diorang tahu mana cantik mana tak? right?

" Jimin-ah? saya taktahu mana satu nak pilih , saya keliru "

jimin berdiri belek belek baju dan ambil dua tiga helai bagi kat aku

" try tigaa nie "

aku just ikut cakap dia dan masuk test room . beberapa miniy kemudian tirai bilik itu ditarik bila aku dah sedia pakai dress yang jimin shor kan kat aku tadi

aku just pandang dia yang masih takterkata apa apa bila tirai dibuka rasa macam pakai baju weeding lak! eishh apa hyo nie! cepat cepat hyo kembali sedar dan memandang jimin

" Noemu-Yeppo Jihyo-ya "

ayat pertama yang keluar dari mulutnya . aku hanya berdiri tersenyum dengan pujian dia lepas dia ajak aku bergambar dan try baju lain kitorang pergi kaunter pembayaran.

" Komawoyo jimin-ah , hyo taktahu sangat pasal dress toppunae (because of you) hyo takfikir lagi pasal dress untuk party nanti "

" eyy kencana , benda kecik jee nie "

" hmm . Oh yaa jangan lupa datang masa party tu nanti yaksok! "

" arrasoe anything for hyo "

kitorang berpisah depan butik dress itu masing masing kembali kepejabat , waktu lunch pun habis tapi kitorang lambat masuk takpa kitorang boss hahahahahahahahaha!

aku masuk kepejabat . dress? aku dah suruh pihak butik hantar kerumah terus takkan nak heret kesana kesini kan? . belum sempat masuk office ku PA ku memanggilku

Tae|Tistic Where stories live. Discover now