Bilirsin konu sana bişey yazmak olduğunda hiçte iyi değilim .Elim ayağım karışıyor,ne yazsam sevinir,ne yazsam güler diye düşünmekten yazamıyorum.Aylardan eylül günlerden iyiki doğdun saatten yanlızlık .Anlatabiliyor muyum?Bak ben amına koduğumun şehrinde en çok sana değer verdim ,her ne kadar karşılığını vermesende .Türkçe kurallarını pek umuramayacağım,aslında hiçbir kuralı umurasamayacagım.Umursasaydım sizi sevmeyeni sizde sevmeyin kuralını felsefe edinirdim .Seni sevmek böyle birşey ,vazgeçilemiyor.Anne gibi ,evlat gibi ,anılar gibi..Şimdi ben ne yazsam sana yakıştıramayacağım acaba azmı oldu lan felan diyip içimde kuşku kaosu yaratacağım .Benim az yazdıklarımı sen çok anla ,çok ağla .Çoğu mutlu anımda aklıma gelip o anı hepa etsende onada razıyım.Olmamandan aklıma hiç gelmemenden iyidir.Senin aklımda olmadığını düşünüyorumda ,zaten seninle yediğim aklımı hepten kaybederdim sanırım.Yağmurları sev, papatyaları okşa ,kelebekleri unutma,benide.Çünkü bende seni unutabilecek kadar akıl kuvveti yok .Bu kafayla yapabileceğim en büyük şey iki yetmişlikten sonraki 'neden sevmedin ulan' gibisinden cümlelerdir.Neyse sen bunları okuma.Bende yazmamış olayım ,güyya hayatta sürüyor .Güyya bende seni unuttum.
Sende benim seni unuttuğumu unuttun.Çünkü varsa bile öyle Dünya henüz KEŞFEDİLMEDİ.....