Inlove with An Arrogant
Haesoo Pov.
Cine ar fi crezut că această seară va fi una foarte imprevizibilă și memorabilă!Nu credeam în veci că Jimin,adică acel Jimin își v-a mărturisi sentimentele față de mine!El chiar a făcut asta ?Inima mea literarlmente a sărit în sus de fericire.Nu îmi pot explica sentimentele,sunt fericită,bucuroasă?de aceea nu pot explica chiar acum.
Tot ce mă gândeam erau buzele lui Jimin împotriva a lor mele acum câteva momente,totul a fost suprarealistic.
Dorința mea s-a împlinit.El chiar mi-a dăruit un sărut bazat pe sentimente reale ,arătându-mi sentimente sale reale față de mine.Un lucru ce încă îmi pare foarte bizar era noi practic suntem un cuplu real acum? M-am întrebat strângând perna in brațe, scufundându-mi fața la propriu în ea,și să țip de fericire dând din picioare bucuroasă.Pe tot parcursul serii am ignorat-o pe Jiyoon care sforăia de zor,deobicei ii aruncam cu perna dar acum chiar că nimic nu mă putea deranja.Am continuat să butonez telefonul de zor.Aveam de gând să-i dau mesaj,dar m-am oprit când am primit notificare cu mesajul nopate buna"și o inima.Am zâmbit iregulat răspunzându-i la fel. Înainte că o idee sa îmi vina în minte,mai exact să schimb numele salvat în telefon din Park cel Arogant în Mochie al meu...și da îmi era drag aceasta poreclă de aceia o voi lăsa de acum așa ,indiferent ce o fi...Dimineața veni de grabă până la urmă,nici nu știu când am a adormit ,când m-am trezit era deja 6:30 pm,buzele mele formând un zâmbet pur care era lipit pe fața mea,așteptând-o pe Jiyoon să se trezească,așa că am putut merge să-mi mănânc micul de jun bine mersi în timp ce aceasta se pregătea.
Fredonând o melodie care se potrivește cu povestea mea și a lui Jimin;
Ireokke love you love you love you ,saranghae.
Continând să fredonez,până când cineva mi-a pălmuit fundul.Iar Ghici cine era.Normal că Jiyoon!--- De ce pari atât de fericită astăzi?Zilele trecute fața ta era complet distrusă.,iar acum arăți exact ca un fotomodel are se pregătește pentru defilare
De ce ?s-a întâmplat ceva bun?M-a întrebat ea curioasă.---Yep!I-am răspuns
Ce este?Chicotind
-Doar uităte și vei știi.Răspunzându-i zâmbind....La școală
--- Paa eonnie!I-am făcut cu mâna lui Jiyoon.Mai apoi mi-am scos telefonul conectându-mi căștile,ca să pot asculta muzică în timp ce mergeam spre clasă.
Dar brusc cineva și-a pus mâinile pe șoldurile mele trăgându-mă mai aproape de el ceea ce-mi făcu inima să-mi tresare și să-mi măresc ochii ,dar m-am liniștit când am recunoscut acea persoana cat de cat.-Bună Babe!Zicând tachinându-mă.
-Yah,vrei sa fac vreun infarct așa,și nu mă mai striga așa,cine ți-a zis că sunt oficial iubita ta? L-am înghiontit râzând
-Aigoo Lee Haesoo!Sunt viitorul tău iubit-ca-să-fiu,așa că voi luat în considerare că ești "a mea" acum.
Zicând asta,înainte de a-mi săruta ambii obraji.Unii elevi oprindu-se din mers.
-"JiHae pentru totdeauna!
Jimin zicând,iar ceilați începu a ne tachina,Jimin făcându-le cu ochiul după ce au făcut asta;-P-pentru c-ce a fost aia?Întrebându-l bâlbâind.
-E pentru că te ador mult ,oricum ppali,vei întârzia!
Zicând asta plasându-mi un sărut scurt pe buze dar tandru,mai apoi
împingându-mă de spate,iar el întorcându-se.
CITEȘTI
₥Ɏ ₳ⱤⱤØ₲₳₦₮ ฿ØɎ₣ⱤłɆ₦Đ|₱.J₥(TRADUSA)
ФанфикHaesoo trăia o viață simplă,tipică a unei adolescente de optăsprezece ani,însã viața ei ia o întorsãtură bruscă din vina acțiunilor ei ce le credea greșite. "Într-o lume plină de aroganți ce se onsideră superiori tuturor,toți suntem la poli opuși" ...