Pov lisa
We komen huilend thuis en ik word gelijk geknufeld door taehyung. Het voelt fijn.Ik heb al heel lang een chrus *idk hoe je dat schrijft* op taehyung. Hij is zo schattig.
"Lisa kom je zo naar mijn kamer" zei hij "ja is goed" zei in erachteraan. Ik liep naar zijn kamer. Hij stond zachtjes achter de deur. Hij pakte me hand en zoende me. Ik zoende ofcours mee. Hij zei zachtjes in me oor "are we real". "Ofcours" zei ik en zoende hem. Dit maakte me toch blijer. "Vertellen we het hun nu al of wachten we nog even" zei ik. "We kunnen het nu wel vertellen als je dat wilt" zei hij. "We vertellen het hun wel" zei ik.We gingen naar beneden. "Mensen kom naar benden we moeten wat vertellen" zei ik luid. Ze kwamen naar benden. "Jongens..." zei ik. "Jullie hebben een relatie,leuk mag ik nu slapen" zei yoongi. "Sirieus hebben jullie iets omg zo sgattig" zei jin. "Thanks yoongi nu hoeven we het niet meer te vertellen, iedereen ga maar weer wat je aan het doen was het is verpest" zei taehyung. "Ohh nou sorry hoor" zei yoongi. Iedereen ging weer verder waar die mee bezig was. Het was al avond en we gongen slapen. Want we moeten morgen vroeg opstaan, het word hier verbouwd. We gingen allemaal slapen.
Next day
Pov hoseok
We gingen al om 06:00 opstaan. We moesten vroeg op. Ikbwas wel hyper. Duhh we krijgen een anders beter huis. We pakte onze spullen ( jimin en ik ) en we gingen naar benden. Alleen dat waren we van plan. "Hoseok ik heb een probleem" zei jimin. "Oehhh wat" zei ik. "Ik denk dat ik op jennie ben, en ik durf het niet te vertellen" zei hij. "Ik kijk wel wat ik kan doen, en jij en jennie passen ook beter bij elkaar" zei ik. "Ohh oke" zei hij en gaf me een knuffel.
A/w wat vonden jullie van dit deel het is miss wat kort maar wel wat. Wat zal ik doen
⬇️de keuzes1. Jennie en jimin bij elkaar en lisa en yoongi.
2. Yoongi en jennie uitelkaar.
3. Iets anders, laat weten wat dan
We zitten al bijna boven de 350 reads. Thx jullie
Q: hebben jullie internet vrienden
A: ik best wel veel
{ 391 woorden )
JE LEEST
Gebeurt { KPOP FF }
FantasyIk zeg niet teveel maar het boek ik echt weird en dingen dat hier kan kan niet in het echt SLOW UPLOADS uhm ja 😂