9. rész

61 8 1
                                    

Miután Taehyung és Hoseok hazaértek, Seokjin nem épp kedves pillantásával találták szembe magukat. 

- Volt itt egy lány - kezdte Seokjin, Hoseok pedig rögtön tudta, kiről beszél. 

- Oh, biztosan Jeongyeon volt az. -

- Ennyire faragatlan emberek élnek errefelé? Felháborító volt a modora - 

- Na de bátyám - Taehyung utálta, ha a bátyja valaki modorát firtatta, és tudtára is adta vlna, ha Hoseok egy kedves mosolyt külve felé nem hallgattatja el.

- Ne aggódj, Taehyung. Igaz, be kell vallanom, Jeongyeon nem a modoráról ismert. Sajnálom, ha kellemetlenséget okozott. Majd átmegyek hozzá. - 

- Rendben. Köszönöm. - Seokjin ezzel lezártnak is tekintette a témát, és amint mindenki helyet foglalt, nyílt az ajtó, amin Yoongi és Jimin léptek be nagyon jó hangulatban.

- Hello mindenkinek - köszönt Jimin és ők is leültek egy-egy szabad helyre. 

- Éhesek vagytok? Főzhetek valamit. - ajánlotta fel Hoseok.

- Főzöl? Az nem a szakácsnő dolga. - kérdezte Seokjin, mire Jimin elnevette magát, Hoseok pedig mosolygott.

- Hát, 3 tizenéves fiú nem igazán engedhet meg magának ilyesmit - mondta Hoseok poénkodva.

- És Hoseok Hyung nagyon jól főz. - tette hozzá Yoongi.

- Nagyon furcsa szokásaitok vannak. Férfi egy konyhában, ki gondolna ilyet.. - rázogatta a fejét Seokjin, de a ház lakói csak nagyokat mosolyogtak rajta. Hoseok elkezdett a konyhában tevékenykedni, Taehyung pedig távolról figyelte minden egyes mozdulatát, és el volt ragadtatva a látványtól. Ahogy Hoseok boldogan, mosolyogva és valami dalt énekelgetve sürgött-forgott a konyhában egyszerűen lenyűgözte őt.  Senki nem figyelte Hoseok-ot, csak ő, és úgy érezte, egy újabb titokkal lett gazdagabb Hoseok-kal kapcsolatban. A fiúnak nagyon szép hangja volt.

- Hé, valamit még el kellene döntenünk, ha Taehyung és Seokjin itt maradnak - szólalt meg végül Jimin. - Hol fognak aludni? - 

- Oh, tényleg, ez még eszembe sem jutott - jött ki a konyhából Hoseok.

- Yoongi és én kiköltözhetünk ide, ha gondoljátok. Seokjin megkapja a mi szobánkat, Taehyung pedig.. Hol akarsz aludni, Taehyung? A bátyáddal, vagy Hoseok-kal? Mert a matracot bármelyik szobába betehetjük. -

- Öhm.. - Taehyung nem tudta, mit szóljon. Szíve szerint azt mondta volna, hogy Hoseok-kal akar egy szobába aludni, de nem tudta, bátyja mit szólna ehhez.

- Ha a ti szobátokba tesszük le a matracot, kettejük közül valakinek azon kell aludni, szóval ez el van vetve. Majd én alszom matracon. - modta Hoseok, Taehyung pedig érezte, hogy a szíve óriásit dobban.

- Jó akkor ez meg van beszélve - mosolygott Jimin. - Neked megfelel, Seokjin? Jó, ha egyedül leszel egy szobában? Legalább nem fog zavarni senki. Gondolom, ehhez vagy amúgy is szokva. -

- Amíg tényleg nem zavar senki alvás közben, nekem tökéletesen megfelel - mondta Seokjin, Taehyung pedig titokban nagyon boldog volt emiatt.

~~~

Hello^^ Remélem, tetszett nektek ez a rész^^ Kommenteljetek, azt nagyon nagyra értékelem, és találkozunk a következő részben. Fent vagyok instagramon is @/my21stcenturyprince néven, ahová szintén felrakom a részeket, és ott jobban tudom tartani veletek a kapcsolatot, ha gondoljátok, lessétek meg azt az oldalam is. :3

My 21st Century Prince - Hungarian VHope StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin