💚Jaebum💚

387 11 5
                                    

BTsaaaaaaarrrrriçin yazılmıştır umarım beğenirsin.Hikaye ile ilgili hiç bir bilgim yok.Allah ne verdiyse artık.
NOT:Sizce kitabın kapağını değiştireyim mi?

Geçen gün bir mağazaya girdim tek kalmış GOT7 ürünleri vardı hepsini aldim tabikisi benn.

#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#:#

"Kanka ya şu okula yeni gelen çocuk var ya adı ne onun?"

"Jaebum."

"Yah çok yakışıklı."

"Ooo.Bakiyorum aşık olmusun"

"Sanırım."

"Bir arkadaşım onunla yakın.Istersen sana ayarlatayim."

"Gerçekten mi o arkadaşın kız Mi?"

"Hayir erkek."

"Oh içim rahatladı."

"Dur bakayım sen kiskaniyormusun!"

"Ya arasana sen şu arkadaşını."

***

"Alo?"

"Alo."

"Selam Haechan nasılsın?"

"Iyi sen Mi Na?"

"- Ya Mi Na telefonda hal hatir sormayı bırak şöyle şunu ayarlayın bana Jaebum u."

"-Ay tamam soruyorum."

"Ne soracaksın?"

"Ya Haeun sorup duruyor.Su jaebum hakkında bir şey biliyormusun?"

"Ahahaha seviyor mu?"

"Evet."

"Telefonu Haeun a versene."

"Peki."

"-Al bakalım Haechan seninle konuşmak istiyor."

"-ver."

Diyip telefonu elinden aldim.

"Alo Haechan Jaebum hakkında ne biliyorsun söy- JAEBUM!"

Haechan ile konuşurken Jaebum karşıma dikilmiş bana bakıyordu sonra güldü ve havalı havalı okula girdi.Ben Ben ise okula girene kadar ona bakıp telefonu kapatıp onun arkasından gizlice gittim.

Sınıfını öğrenmiştim. "2-3" sınıfındandi.Haechan ile aynı sınıfta yani.Sirasina baktim.Cam kenarı en son sıra.Bittin sen Jaebum okulun en güzel kızlarıyla aynı sınıftasın ya niye benimle aynı sınıfta değilsin!Neyse son sınavlar yaklaşıyor son sınavlardan sonra sınıf değişimi olucak.Eger jaebum un derslerdeki başarısını öğrenirsem.Ona göre çalışırım ve bu durum ikimizi aynı sınıfa sokar.Sinifin camında saf saf düşüncelerime hayallerime sırıtırken Park Hocam sınıfa girdi ve bende camın altına saklanarak gizlice kendi sınıfıma gittim.

***

"Mi Na,pist Mi Na!"

"Ne var?"

"Jaebum un sınıfını öğrendim."

"Gerçekten Mi?"

"Tabikide üstün takip yete-"

"Mi Na ve Haeun çıkın dışarı sizi gevezeler!"

"Aha sıçtık."

"Sayende Haeun."

"Siz hala dikiliyormusunuz!Çıkın dedim size!"

Choi Hocamız elindeki sopayı alıp bize gösterdiğinde sınıftan nasıl çıktığımızı bilememiştik.

Dışarı çıkınca hocamız yanımıza geldi ve

ッGOT7•NCT PicsッHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin