SBN/15🎈

7.1K 249 7
                                    


Gözlerini yüzümün heryerin de dolaştırdı

"Neredeydin?"diye sordu.
Bu soruyu neden onbininci kere soruyor.

"Alışveriş merkezindeydim. Kaçıncıya soruyorsun ve ben de her seferinde cevap veriyorum."

"Yok merak ediyorum başka neler yaptınız diye."

Koltukta oturmuş sağ dizini sallıyordu.

Neye sinirli bu.

"Selim iyi misin? Bir sorun mu var?"
Tedirgince yüzüne baktım.

"O adam kimdi ve bana niye yalan söyledin"

Yalan? Ne yalanından bahsediyor bu.

"Ne yalanı ve hangi adam"

"Alışveriş yalanı ve kuaförde ki adam"diye bağırdı.

Yerimde sıçradım ve ben de onunla birlikte ayağa kalktım.

"Ben sana yalan falan söylemedim. Anlayıp dinlemeden bağırma"diye bu seferde ben bağırdım.

"Lan yalan söylemedin de o kuaföre gidip sarılıp koklaştığın adam kimdi?"

Sağ gözümden bir damla yaş düştü. Sarılıp koklaşmak nedir ya.

Tüm gücümle tokadı yapıştırdım.

"Ne saçmalıyorsun sen. Ne hakla böyle konuşuyorsun. O benim çocukluk arkadaşım gerizekalı"

Eli yanağına gitti ve tekrar gözlerini gözlerime dikti. İnanmıyor..

Hızla yanıma gelip kolumu kavradı. Çok fazla sıkıyordu ve gözleri bunu bile görmüyor.

"Ulan bana niye söylemiyon kuaföre gideceğini. Niye yalan söylüyon alışveriş diye. Hani nerede alışveriş poşetleri"

Kızgın boğa gibi bakıyordu. Ne var bunda bu kadar sinirlenecek.

"Çünkü saçımda değişiklik yapmayı düşünüyordum. Ve bunu söylemeyip senin farketmeni istedim. Lanet olsun keşke söyleseydim. Hiç değilse kocamdan böyle iğrenç laflar duymazdım. Sadece sen farkedersen mutlu olacaktım. Farketmediğinde ki üzüntümü, şimdi ki üzüntüme tercih ederdim."

Kolumu ondan kurtarıp koltuğun üzerinden çantamı aldım ve tekrar yüzüne baktım.

"Ekrem benim çocukluk arkadaşım. Böyle bir şeyi düşüneceğim en son kişi bile değil ve ayrıca kendisi evli. Ama eminim ki o karısına asla sürtük muamelesi yapmamıştır." 

SEN BENİM NEFESİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin