( историята се развива в трето лице. )
This is art / Това е изкуство
Кети стоеше в празната хотелска стая на голямото легло и гледаше тавана. Чакаше някого. Някого, когото използваше като муза за да я вдъхнови да пише рисува. Но не, не само заради това го използваше, защото като всяка жена, Кети имаше нужда от това да разпусне, а по- добро разпускане от един наистина добър секс няма. Той беше нейният легален наркотик. А тя му беше неговата редовна и любима клиентка.
От всичките, които беше пробвала Кети в онзи сайт, беше си харесала един определен. Не, че и другите не се представиха чудесно и не я караха да полудее, но този .. този определен човек беше открил нейното слабо място. Всяко негово докосване, целуване, и поглед я караше да се разтапя. А другите неща .. не можеха да се опишат с думи, но с музика, с цветове, които се рееха из стаята. Всеки негов стон, всяко нейно извиване на гръбнака от удоволствие.. Може би точно така ги усещаше нещата, защото бяха много над нормалното. Те не правеха просто секс. Те правеха изкуство в леглото. А кой беше той?
Името му беше Намджун. Един от първите и най- дълго работещи момчета в онзи сайт. Можеше да се каже, че бе като лидер за другите му колеги.
Чу се почукване по вратата и Кети стана от леглото и с бавна стъпка тръгна към вратата, като оставяше ехо от всяка крачка с токчетата си. Най - накрая като стигна до вратата я отвори и пред нея стоеше висок рус мъж с бяла риза. Той бавно стъпи в стаята, като след себе си затвори вратата нежно и тихо.
Стояха и се гледаха няколко секунди в пълна тишина, когато изведнъж Кети тропна с крак. Това беше знак към новодошлият. Той веднага обви ръцете си около кръста, като я надигна и започна да я целува страстно по шията, по гърдите и лицето. Кети простена, а стонът й се стопи в устата му. Тя разтвори устните си, като Джун плъзна езика си бавно в тях. Кети от твоя стана също обви краката си около неговото тяло, карайки да измести Джун ръцете си на дупето й, стисвайки я здраво. Целувката не спираше, езикът на Джун се въртеше бясно в устата й, докато той правеше бавни крачки напред. Кети усети стената зад гърба си, а Джун я притисна с тялото си, позволявайки си свобода на ръцете за да мачка дупето й. Езикът на Кети галеше нежно неговия в бавен и еротичен танц. Това му се харесваше на Джун, защото Кети усети ерекцията му впита в нейната точка.Това я подлудяваше още повече да го иска. Накрая се разделиха от целувката и двамата останали без въздух. Момчето завъртя Кети и я хвърли на леглото.
BINABASA MO ANG
Мъжка Проститутка [ Ти Избираш]
FanfictionИмаш нужда от кавалер за сватбата на най- добрата ти приятелка, но в живота ти не присъстват мъже. По случайност попадаш на онлайн сайт за мъже "под наем". Защо пък не? История, в която ти избираш как да продължи!